Gå til innhold

Sterilan

Anbefalte innlegg

Gjest Vondt i hodet
Skrevet

Hva er det med den deodoranten????

I dag så satte det seg en dame fire rader forann meg i en forelesningssal og jeg ble sittende i fem timer å kjenne på den ekkle, skarpe lukta av sterilan deodorant. Det er noe utrolig spesielt og skarpt med den lukt. Ekstra ille er dem som bruker sterilan sprayen og gjerne sprayer litt ekstra på andre plasser. Faktisk synst jeg sterilan lukter urin med et hint av parfyme. Flere av mine venniner mener også det samme.

Hvis du er en sterialnbruker, kan du være så snill å bytte til et annet merke? Uansett hvilken det er bare ikke sterilan. Hvis du virkelig sliter med mye svette så er det mye bedre å bruke Yerka, stopp 24 eller aleminiumsklorid istedet for å forgifte omgivelsene med sterilan kroppsspray/rollon.

Videoannonse
Annonse
Gjest Calóni
Skrevet

Sterilan, er det de som blant annet har den der blanke utgaven, som ikke skal sette flekker?

Hvordan kan de selge de forskjellige deoderantene i så stort opplag dersom de lukter urin blandet med parfyme?

Enhver har forskjellig smak, og selvsagt bør ingen spraye seg så mye med parfyme eller deoderant, hverken sterilan eller andre typer, at det plager folk som er i nærheten.

Personlig synes jeg at Dove ikke lukter godt. Orker ikke å ha den på selv, og liker ikke når det er for sterk lukt av den hos andre.

Smaken er som baken :)

Skrevet

Sterilan, er det de som blant annet har den der blanke utgaven, som ikke skal sette flekker?

Hvordan kan de selge de forskjellige deoderantene i så stort opplag dersom de lukter urin blandet med parfyme?

Enhver har forskjellig smak, og selvsagt bør ingen spraye seg så mye med parfyme eller deoderant, hverken sterilan eller andre typer, at det plager folk som er i nærheten.

Personlig synes jeg at Dove ikke lukter godt. Orker ikke å ha den på selv, og liker ikke når det er for sterk lukt av den hos andre.

Smaken er som baken :)

Dove liker ikke jeg heller. Sterilan derimot har jeg ikke noe i mot. Det ergrer meg at den ikke kan fås i Danmark.

Gjest sirikat
Skrevet

Det er som med parfyme som med deodoranter, noen lukter ille på noen.

Men for all del, synes alle deodoranter med lukt stinker død og fordervelse. Spesielt hvis de kombineres med parfyme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...