Gjest blue cucumber Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Mysterium dette. Henderat jeg er hos venner og de har kjøpt en ny CD av en eller annen som jeg synes er fin. Men når jeg kjøper den for å høre på den hjemme så høres den ikke like fin ut. Hva er grunnen til det? Noe psykologisk? 0 Siter
Gjest dolivar Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Kanskje du spiller på "hankestereo", mens din venn har et "fint" anlegg? 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Dårlig anlegg? har bare en vanlig bærbar CD-spiller. Men som en sier her, så tror jeg det kan ha noe med stemningen å gjøre. litt rart at det alltid har vært slik. Har ofte hørt så bra låter hos bekjente eller venner, og kjøper jeg låta og skal høre på den hjemme. Da innser jeg at har kjøpt noe dritt!! 0 Siter
Gjest variator Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 har bare en vanlig bærbar CD-spiller. Men som en sier her, så tror jeg det kan ha noe med stemningen å gjøre. litt rart at det alltid har vært slik. Har ofte hørt så bra låter hos bekjente eller venner, og kjøper jeg låta og skal høre på den hjemme. Da innser jeg at har kjøpt noe dritt!! Du kan jo ikke forvente noe av en hankestereo. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Det kan jo også være at akustikken i rommet er forskjellig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.