Gå til innhold

Anbefalte innlegg

for en stund siden graderte jeg meg til svart belte i kampsporten jeg trener..

Jeg fikk masse skryt over hvilke talent jeg hadde og hvor mye arbid jeg hadde lagt ned i styrketrening og treningen generelt.

Det var selvsagt fint å høre, men den eneste tanken jeg hadde var hadde jeg bare kunnet dette for 4 år siden.

Jeg tenkte mye på å begynne med sporten, jeg var til og med innom noen treninger i tiden før det skjedde...

Men jeg så det ikke som viktig.. utsatte det i det lengste med å ta tak i treningen selv om jeg visste at jeg ikke var noe særlig fysisk sterk.

Hadde det samme skjedd i dag ville han aldri kunne fulført det..

Jeg hadde faktisk klart å komme meg løs, jeg hadde klart å springe til nærmeste nabo, jeg hadde klart det!!!

Klarer ikke få vekk sinnet på meg selv for at jeg ikke tok ansvar før det skjedde med å holde meg i god form, tenke selvforsvar ol.

Jeg gikk jo rundt og var redd for at det ville skje, tenkte ikke på voldtekt.. men jeg var redd for at han ville dukke opp.

Hvorfor i alle f*** dager gjorde jeg ikke noe...

Jeg vet at voldtekten ikke kan bli min feil, men jeg føler meg skyldig at jeg ikke tok ansvar for meg selv..

Klarer ikke legge vekk tanken

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229273-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jaddablabla

kjære deg

høres slitsomt ut..jeg er sikker på at du kjempet tilbake med det du kunne den gangen,men han vant..det er forferdelig synd,men man kan ikke tenke "hvis jeg bare" hele tiden..vet det er vanskelig:( men skal vi gå rundt å forberede oss på det verste hele tiden? da vil jo livet bli basert på frykt og bare det..hvilket liv vil det bli?du kunne ikke vite at det var en syk mann der ute som ville deg vondt..

håper du vil få ro snart..

klem om du vil ha

kjære deg

høres slitsomt ut..jeg er sikker på at du kjempet tilbake med det du kunne den gangen,men han vant..det er forferdelig synd,men man kan ikke tenke "hvis jeg bare" hele tiden..vet det er vanskelig:( men skal vi gå rundt å forberede oss på det verste hele tiden? da vil jo livet bli basert på frykt og bare det..hvilket liv vil det bli?du kunne ikke vite at det var en syk mann der ute som ville deg vondt..

håper du vil få ro snart..

klem om du vil ha

Tusen takk for svaret :-)

det som plager meg er vel at jeg "visste" at noe kom til å skje, men jeg gjorde ikke noe med det...

Han kom med trusler på telefonen.. truslene gikk ikke direkte på noe som helst men bare at jeg hadde ødelagt livet hans, og at jeg ikke var verd noe verdig liv.

Jeg gikk og var redd for at han skulle komme hjem til meg fordi han møtte opp utenfor arbeidsstedet mitt, kjørte rundt i nabolaget osv..

Jeg føler at jeg burde gjort noe, men jeg gjorde ingenting.

Gjest jaddablabla

det som plager meg er vel at jeg "visste" at noe kom til å skje, men jeg gjorde ikke noe med det...

Han kom med trusler på telefonen.. truslene gikk ikke direkte på noe som helst men bare at jeg hadde ødelagt livet hans, og at jeg ikke var verd noe verdig liv.

Jeg gikk og var redd for at han skulle komme hjem til meg fordi han møtte opp utenfor arbeidsstedet mitt, kjørte rundt i nabolaget osv..

kjære deg..det gjør meg ondt å vite at det finnes slike syke mennesker som han..!men da er det litt godt å vite at du har en samboer nå som er snill med deg..:)for det fortjener du!

håper du har en fin lørdagskveld(jeg skal prøve på det i allefall..!)!

kjære deg..det gjør meg ondt å vite at det finnes slike syke mennesker som han..!men da er det litt godt å vite at du har en samboer nå som er snill med deg..:)for det fortjener du!

håper du har en fin lørdagskveld(jeg skal prøve på det i allefall..!)!

takk for det ha en fin lørdagskveld...skal nyte være grille pølse og se lyst på resten av livet :-)... håper jeg

• 3 uker senere...
bugge -jenta

Kjære deg!

Hva skulle du egentlig gjort? Jeg tror du gjorde det som alle ville gjort i en slik situasjon. Ikke forestilt deg at dette som skjedde kom til å skje, tiltross for trusler. Å være etterpå klok er lett, men jeg hadde nok ikke gjort noe annerledes enn deg.

Vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...