Gå til innhold

PTSD


madelen20

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en 19 år gammel jente som har et alvorlig problem. Jeg har levd et helt normalt liv, og aldri noe ''traumatisk'' har sjedd med meg. men alikevel har jeg symptomer som kan sammenlignes med PTSD.

Feks. Store søvnproblemer, helt forj****** mareritt for å si det mildt,

angst,er veldig deprimert og har store humørsvigninger. Flasher en del tilbake på marerittene og sånne ting som egentlig er helt normalt.. og etter det pleier jeg å få kraftige angstanfall. Dette har nå blitt et stort problem siden jeg ikke klarer å gå i full klasse på skolen så jeg går glipp av så utrolig mye. kan du være så snill å hjelpe meg? på forhånd, Takk.

''Maddie''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du helt 100% sikker på at du ALDRI har opplevd noe traumatisk???? hva forbinder du ordet traumatisk med, i dine øyne?

Kan det være du har opplevd et eller annet som var traumatisk da, men at du var så liten at du ikke husker? eller at du har opplevd noe en eller annen gang i livet men at du har fortrengt det???

Kan jo være....

Bare tanker jeg tenker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt 100% sikker på at du ALDRI har opplevd noe traumatisk???? hva forbinder du ordet traumatisk med, i dine øyne?

Kan det være du har opplevd et eller annet som var traumatisk da, men at du var så liten at du ikke husker? eller at du har opplevd noe en eller annen gang i livet men at du har fortrengt det???

Kan jo være....

Bare tanker jeg tenker....

Hei. er ganske sikker på at jeg aldri har opplevd noe traumatisk i min tilværelse.. og med traumatisk sikter jeg da til ting som feks ulykker, stygge skader, ltt skumle opplevelser både på den ene og andre fronten..

Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...