org Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Inspirert av en tråd lenger ned og også av min kjedsommelighet: Hvilken type deodorant bruker du? Hvorfor akkurat den? Jeg bruker Palmolive - den grønne typen. Jeg er allergisk mot all deospray og Cosmica, som skal være så mild. Har også en DYR sak med aloe vera, som jeg ikke tåler. Men Sterilan tåler jeg. Den vil jeg ikke kjøpe mer, siden noen hevder den lukter urin med parfyme... Palmolive valgte jeg på impuls for lenge siden, og siden har jeg brukt den. Det er så dumt å prøve noe nytt når jeg er så allergisk som jeg er. Aluminiumsklorid har jeg prøvd, og aldri mer! Da slo allergien ut. I følge mannen min lukter jeg aldri svette, så jeg trenger ikke så sterke saker. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har hørt at Palmoliveprodukter har kvinnelige kjønnshormoner i seg. I såpen også, og det er et problem, fordi fisken som lever i områdene ved utløpsrørene blir kjønnsforvirrede. Jeg må bytte deodorant hver gang jeg har brukt opp en, fordi jeg blir "immun" etter hvert. Nå bruker jeg Dove-ett-eller-annet. 0 Siter
org Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Jeg har hørt at Palmoliveprodukter har kvinnelige kjønnshormoner i seg. I såpen også, og det er et problem, fordi fisken som lever i områdene ved utløpsrørene blir kjønnsforvirrede. Jeg må bytte deodorant hver gang jeg har brukt opp en, fordi jeg blir "immun" etter hvert. Nå bruker jeg Dove-ett-eller-annet. Oi, sier du det... Hm. Det var betenkelig! 0 Siter
org Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Jeg har hørt at Palmoliveprodukter har kvinnelige kjønnshormoner i seg. I såpen også, og det er et problem, fordi fisken som lever i områdene ved utløpsrørene blir kjønnsforvirrede. Jeg må bytte deodorant hver gang jeg har brukt opp en, fordi jeg blir "immun" etter hvert. Nå bruker jeg Dove-ett-eller-annet. Jeg har nå sendt en mail til produsenten og spurt om det stemmer. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har nå sendt en mail til produsenten og spurt om det stemmer. Stilig! Man kan jo håpe de har tatt det bort nå. Jeg tror det var ett par år siden jeg sist hørte det, og det var en del oppstyr rundt det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg bruker den grønne Sterila roll-on'en jeg. Har aldri hørt at den skulle lukte urin, ikke før jeg leste det her. 0 Siter
Dory Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har nå sendt en mail til produsenten og spurt om det stemmer. Så flott! Blir spennende å høre. Stemmer dette, skal jeg iallefall boikotte Palmolive...! 0 Siter
delphina1365380402 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 God gammeldags MUM på glassflaske! Uten alkohol og veldig effektiv. De gamle glassflaskene er supre og jeg kjøper dem i Tyskland. Er der ca 1 gang pr år og handler da inn en haug så jeg har hele året! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg bruker i grunn diverse forskjellige deoer. Palmolive, nivea, dove, sterilan, alt ettersom hva de har i butikken, og hvilken jeg da har lyst å bruke. 0 Siter
carma Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg bruker samme som deg akkurat nå, men favoritten er blå Herbina (den som fremdeles er på glassbeolder og ikke i plast og som omtrent ikke er å få tak i lenger... selvsagt...) Den som står på skrå: http://www.baltsarma.lt/images/ss_editor/1065536233_Herbina_prod.jpg 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Tåler absolutt ingenting med parfyme eller slikt i, så jeg bruker Nautral sin. Sukk. Har prøvd alle tilgjengelige deodoranter, både fra apotek og dagligvare, og kun Neutral sin kan jeg bruke uten å få store sår under armene. 0 Siter
org Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Jeg bruker samme som deg akkurat nå, men favoritten er blå Herbina (den som fremdeles er på glassbeolder og ikke i plast og som omtrent ikke er å få tak i lenger... selvsagt...) Den som står på skrå: http://www.baltsarma.lt/images/ss_editor/1065536233_Herbina_prod.jpg Den brukte jeg også før. 0 Siter
org Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Så flott! Blir spennende å høre. Stemmer dette, skal jeg iallefall boikotte Palmolive...! Ja, jeg også! Oppdatering følger når jeg har fått svar. 0 Siter
Dory Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Ja, jeg også! Oppdatering følger når jeg har fått svar. Flott! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg bruker Sterilan. Så lenge jeg synes den lukter godt, så gir jeg faen i hva andre tenker Favorittene er den mørkeste grønne (litt turkisaktig?) og den grå/rosa. Jeg liker å variere, så jeg har 8 deoderanter stående på badet. 4 sterilan, 1 dove, 1 tommy girl, 1 sterilan spray, og en grønn greie jeg kjøpte på nille 0 Siter
Mistera Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg bruker den grønne Sterila roll-on'en jeg. Har aldri hørt at den skulle lukte urin, ikke før jeg leste det her. Samma her. Er allergisk, og ikke noe urinlukt her i gården, hverken med eller uten parfyme:) Uansett, så vil en parfyme som lykter godt på noen, lukte forferdelig på andre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Samma her. Er allergisk, og ikke noe urinlukt her i gården, hverken med eller uten parfyme:) Uansett, så vil en parfyme som lykter godt på noen, lukte forferdelig på andre. Den Sterilanen på blank flaske lukter ikke godt på meg, men den grønne gjør det. Og som du sier - det er akkurat det samme med parfyme. ) De reagerer jo med vår hud og sikkert den bakteriefloraen vi har på huden og sånt. 0 Siter
Gjest glemte ut mum Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 God gammeldags MUM på glassflaske! Uten alkohol og veldig effektiv. De gamle glassflaskene er supre og jeg kjøper dem i Tyskland. Er der ca 1 gang pr år og handler da inn en haug så jeg har hele året! De brukte jeg før! Finnes de ikke i Norge lenger? 0 Siter
KaVa Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 En mild en med lite lukt. Husker ikke hva den heter, men den er hvit. Liker ikke deodoranter som har mye lukt i seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.