Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at Sterilan lukter piss. Jeg bruker den, og har verken registrert eller fått høre noe om pisslukt. Type Aloe Vera eller oxygen fresh eller hva som helst.

De som sier at den lukter piss, har sikkert bare pissa i buksa og skylder på deodoranten.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kvinnen med utopiene

6

• org

5

• Lillemus

4

• Bixit

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest LucySky
Skrevet

En mild en med lite lukt. Husker ikke hva den heter, men den er hvit. Liker ikke deodoranter som har mye lukt i seg.

Bocage.

Gjest fridalida
Skrevet

God gammeldags MUM på glassflaske! Uten alkohol og veldig effektiv. De gamle glassflaskene er supre og jeg kjøper dem i Tyskland. Er der ca 1 gang pr år og handler da inn en haug så jeg har hele året!

Den bruker jeg også. Det er den eneste jeg tåler, får store sår under armene av alt annet. Egentlig rart, for jeg reagerer ikke på noe annet.

Jeg kjøper dem på Meny - der har de dem ennå. Aner ikke hva jeg skal gjøre hvis de slutter å føre dem der også :(

Gjest glemte ut mum
Skrevet

Sterilan (hvit). Men helst deo uten parfyme.

Skrevet

Ldb. Bruker samme type dusjsåpe. Mild og god lukt.

Skrevet

Bruker sort Boss. Hvorfor? Det lukter 3 dagers-skjegg-mann og jeg jo meg, ikke sant?..:-)

Skrevet

Jeg har hørt at Palmoliveprodukter har kvinnelige kjønnshormoner i seg. I såpen også, og det er et problem, fordi fisken som lever i områdene ved utløpsrørene blir kjønnsforvirrede.

Jeg må bytte deodorant hver gang jeg har brukt opp en, fordi jeg blir "immun" etter hvert. Nå bruker jeg Dove-ett-eller-annet.

Det har jeg også merket. Etter en stund slutter den å virke, jeg må bytte merke jevnlig.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Det har jeg også merket. Etter en stund slutter den å virke, jeg må bytte merke jevnlig.

Skjer det veldig plutselig med deg og? Det gjør det med meg. Det er som om forandringen skjer nærmest over natta.

Skrevet

Skjer det veldig plutselig med deg og? Det gjør det med meg. Det er som om forandringen skjer nærmest over natta.

Ja, det skjer vel gradvis, men etterhvert merker jeg at jeg lukter svette ikke deo lenger, da er det på tide å bytte ;-)

Gjest Vondt i hode
Skrevet

Jeg bruker den grønne Sterila roll-on'en jeg. Har aldri hørt at den skulle lukte urin, ikke før jeg leste det her.

Det er sprayen til sterilan som lukter værst. Noen av rollonene til sterilan har ikke like skarp lukt som den, men der er likevel lett å lukte at en person bruker sterilan.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Ja, det skjer vel gradvis, men etterhvert merker jeg at jeg lukter svette ikke deo lenger, da er det på tide å bytte ;-)

Hehe, ja :)

Men kan du gå over til deodoranten igjen, eller er du immun for alltid?

Gjest Eliklilik
Skrevet

stop 24 rollon

Kan ikke bruke parfymerte, vanlige deodoranter. Jeg svetter som en gris, så da lukter det helt for jævlig! Men stop 24 holder svettinga borte, så kan jeg heller bruke parfyme andre steder:)

Skrevet

Sterilan som er tørr.

Hater våte deoer.

Skrevet

stop 24 rollon

Kan ikke bruke parfymerte, vanlige deodoranter. Jeg svetter som en gris, så da lukter det helt for jævlig! Men stop 24 holder svettinga borte, så kan jeg heller bruke parfyme andre steder:)

Den bruker jeg også. Lukter ingen ting og holder svetten helt borte.

Skrevet

Den bruker jeg også. Lukter ingen ting og holder svetten helt borte.

Jeg bruker i tillegg aluminiumklorid. Jeg har nemlig en aldri så liten fobi mot å svette under armene. *flau*

Gjest Eliklilik
Skrevet

Jeg bruker i tillegg aluminiumklorid. Jeg har nemlig en aldri så liten fobi mot å svette under armene. *flau*

Har prøvd den, men da fikk jeg brannsårlignende hud under armen. Var for sterk for meg. Yerka derimot tåler jeg.

Skrevet

Har prøvd den, men da fikk jeg brannsårlignende hud under armen. Var for sterk for meg. Yerka derimot tåler jeg.

De aller fleste reagerer med sterk svie og/eller utslett av aluminiumklorid siden den er sterk, men noen som er veldig plaget velger likevel å bruke dette 1-2 ganger i uken. Yerka eller stop 24 er mye mildere, men desse må brukes hver dag i motsettning til aluminiumklorid.

Skrevet

De aller fleste reagerer med sterk svie og/eller utslett av aluminiumklorid siden den er sterk, men noen som er veldig plaget velger likevel å bruke dette 1-2 ganger i uken. Yerka eller stop 24 er mye mildere, men desse må brukes hver dag i motsettning til aluminiumklorid.

Jeg har aldri fått noe brannsår lignende greier under armene da. Og jeg har også påført det etter at jeg har barbert meg under armene, da svir det litt.

Er veldig fornøyd med det preparatet.

Yerka/stop 24 fungerte aldri på meg.

Skrevet

Jeg bruker samme som deg akkurat nå, men favoritten er blå Herbina (den som fremdeles er på glassbeolder og ikke i plast og som omtrent ikke er å få tak i lenger... selvsagt...)

Den som står på skrå: http://www.baltsarma.lt/images/ss_editor/1065536233_Herbina_prod.jpg

Den brukte jeg også. Vet de hadde den på Vita-butikkene for ikke lenge siden, men det er mulig den er gått ut av produksjon nå. Jeg synes det er veldig irriterende at de ikke beholdt samme luktene, når de gikk over til plastflasker istedenfor glassflasker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...