Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den bruker jeg også. Lukter ingen ting og holder svetten helt borte.

Unngår man også flekker under armene med den?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kvinnen med utopiene

6

• org

5

• Lillemus

4

• Bixit

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

skorpion1975
Skrevet

stop 24 rollon

Kan ikke bruke parfymerte, vanlige deodoranter. Jeg svetter som en gris, så da lukter det helt for jævlig! Men stop 24 holder svettinga borte, så kan jeg heller bruke parfyme andre steder:)

Hvor kjøper man denne?

Gjest dina2
Skrevet

Jeg bruker Sterilan. Så lenge jeg synes den lukter godt, så gir jeg faen i hva andre tenker :P

Favorittene er den mørkeste grønne (litt turkisaktig?) og den grå/rosa.

Jeg liker å variere, så jeg har 8 deoderanter stående på badet. 4 sterilan, 1 dove, 1 tommy girl, 1 sterilan spray, og en grønn greie jeg kjøpte på nille :P

og jeg som liker å ha minst mulig i skapene, bruker opp en før jeg kjøper ny:)

Gjest Calóni
Skrevet

og jeg som liker å ha minst mulig i skapene, bruker opp en før jeg kjøper ny:)

da er vi akkurat omvendte :D

Skrevet

Hvor kjøper man denne?

Jeg kjøpte min på apoteket..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bruker stort sett ulike deodoranter fra Davidhoff.

Gjest primus
Skrevet

Vichy. Den grønne. Fra apoteket. Veldig god, men litt dyr. Bruker den når jeg skal være på farta fra morgen til kveld. Utrolig god.

Skrevet

Nivea.

Den er den eneste jeg kan bruke uten å reagere.

Skrevet

Unngår man også flekker under armene med den?

Ja. Den tørker inn i løpet av 1 minutt og det legger seg ingen produktrester på huden på samme måte som en vanlig rollon. Det er vanskelig å forklare, men det er mer som et vann som stopper svetteproduksjonen under armen. Helt luktfri.

Koster 99 kr på apotekt for stop 24 rollon..

delphina1365380402
Skrevet

De brukte jeg før! Finnes de ikke i Norge lenger?

Nei, jeg får i hvert fall ikke tak i den her jeg nor, men i svaret ovenfor her sies det at Meny har dem. Det er den eneste deodoranten jeg kan bruke, og jeg er helt AVHENGIG av den!

laguna1365380434
Skrevet

Sånn luktfri fra apoteket..Jeg liker ikke at deoen skal kræsje med parfyme/dusjsåpe etc..Jeg synes man luktmyldrer nok som det er, med foraskjellig shampoo/balsam, krem, lotion, parfyme og så videre. Derfor! :-)

Skrevet

Jeg har hørt at Palmoliveprodukter har kvinnelige kjønnshormoner i seg. I såpen også, og det er et problem, fordi fisken som lever i områdene ved utløpsrørene blir kjønnsforvirrede.

Jeg må bytte deodorant hver gang jeg har brukt opp en, fordi jeg blir "immun" etter hvert. Nå bruker jeg Dove-ett-eller-annet.

Sånn er det med shampoo for meg! Bruker jeg samme merke 3-4 flasker på rad så blir håret ikke rent, det virker som om det er like fett og tungt også etter vask. Bytter så shampoo og en tid senere kan jeg bruke den forrige igjen med bra resultat. Snodig.

Skrevet

Pleier bruke en eller annen billig uten parfyme. har i årevis vært på jakt etter en deo uten aluminium og parabener (noe må nødvendigvis trenge inn i kroppen, elles ville ikke f.eks. Ibuxgele som vi kan smøre på huden trenge inn). Nylig hørte heg også om et tredje farlig stoff som er i mange deodoranter (og anne kosmetikk), men jeg har glemt det vanskelige navnet.

Foreløbig har jeg ikke funnet noen brukbar deo, så i nøden spiser fanden fluer! Det er likevel lov å håpe.

Skrevet

Ja. Den tørker inn i løpet av 1 minutt og det legger seg ingen produktrester på huden på samme måte som en vanlig rollon. Det er vanskelig å forklare, men det er mer som et vann som stopper svetteproduksjonen under armen. Helt luktfri.

Koster 99 kr på apotekt for stop 24 rollon..

Takk for svar! Jeg tror jeg skal prøve den, jeg er så lei av klær som blir ødelagt av deodorant.

Skrevet

Hehe, ja :)

Men kan du gå over til deodoranten igjen, eller er du immun for alltid?

jeg tror ikke jeg er immun for alltid.... det har jeg heller ikke sjekket.

Gjest togli
Skrevet

Dove - gjene med nøytral duft. Jeg liker bedre at Body Lotionen dufter godt :-)

Parfyme bruker jeg egentlig svært sjelden, selv om jeg liker å pynte meg ellers.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Sånn er det med shampoo for meg! Bruker jeg samme merke 3-4 flasker på rad så blir håret ikke rent, det virker som om det er like fett og tungt også etter vask. Bytter så shampoo og en tid senere kan jeg bruke den forrige igjen med bra resultat. Snodig.

Oi, jeg har aldri hørt om at det kan skje med sjampo. Man lærer noe nytt hver dag.

Skrevet

Oi, jeg har aldri hørt om at det kan skje med sjampo. Man lærer noe nytt hver dag.

Det har jeg hørt flere her inne si, altså at shampooen slutter å virke etter en stund med samme shampoo, så det er nok ikke bare meg. :o)

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Det har jeg hørt flere her inne si, altså at shampooen slutter å virke etter en stund med samme shampoo, så det er nok ikke bare meg. :o)

Nei, det er det nok ikke. Men jeg lurer på hva det er som gjør kroppen immun mot sånne ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...