Gå til innhold

Sola mi er bak en sky


Gjest Veronika27

Anbefalte innlegg

Gjest Veronika27

Håper den snart kommer fram igjen...

Vi har slitt med influensa, lungebet etc i ett siden jeg fikk angsten. Får ikke jobbet med angsten mer enn en uke, kommer meg litt opp, så får jeg eller guttungen influensa og jeg må være inne. Starte hele prossesen på nytt. Det sliter så vanvittig mye på.

I gå begynte jeg å føle meg bedre for omgangssyka. Vasket gulver, tok av trekka på sofaen og vasket de for hand og fikk de ut i sola. Ble ganske sliten og kjente jeg hadde jobbet.

Så kom ei vennine og vi fant ut jeg skulle være med henne hjem å ta en skikkelig jentekveld. Hun skulle innom noen butikker på eien. Jeg fikk et panikkanfall og måtte bare be henne kjøre meg hjem med en gang.

Har vært urolig i kroppen siden det. Må visst bare ta det roligere?? Men jeg vil opp igjen... og det fort. Har ikke tid å vente så det har blitt noen smeller de siste mnd. Hvorfor lærer jeg ikke?... At dette er ikke gjort på 2 uker.

Så sola mi har gått bak en sky i dag... Dumt er det for det er nydelig sol ute, 18 grader..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...