Gå til innhold

Sekt

Anbefalte innlegg

Gjest glaice
Skrevet

"He-he, hvem som sprer løgner kan man jo lure på."

Ja det kan man jammen santen spørre seg om. Ettersom du sier en ting som ikke er sant og erstatter det med noe annet.

Dommedag og paradis er to vidt forskjellige ting og det er du voksen nok til å vite.

"Og hvorfor kommenterer du ikke den delen av innlegget mitt som omhandler min bror? Ble det ubehagelig?"

Ubehaglig er det nok ikke, jeg er lei meg for at din bror er død. Men det er jo ikke noe mer jeg kan si om det?

"Jeg DRITER i hva folk tror på, men jeg forbeholder meg retten til å tenke sjøl og mene hva JEG vil om ting. Og jeg har ytringsfrihet. Kan jeg forhindre èn stakar fra å havne i klørne på Jehovas, gjør jeg det gjerne."

Og det gjør du rett i, å mene det du vil. Du er også i din fulle rett å mene hva du vil om Jehovas Vitner. Men når du sier noe som er direkte usant, og det kommer av din tydelige bitterhet over hva som skjedde med din bror, så blir litt vel hatsk og ekstremt farget.

Hadde jeg vært en pinsevenn og min bror døde pga noe der, så hadde jeg spredd så mye hat og dritt som jeg kunne om pinsevennene, uten at det hadde betyd noe om det faktisk var sant eller ei.

Du er ute etter slenge negative ting om Jehovas Vitner, værse god. Den eneste som sitter igjen som bitter og hatsk, er deg.

Jeg plages nemlig ikke av det, for jeg er et Jehovas Vitne selv og vet akkurat hva de står for.

Så jeg ser hva du prøver å gjøre, og om folk tror deg, så er det heller ikke mitt problem. De som er interessert, er interessert. De som ikke er det, er ikke det.

Det er ikke verre for min del.

Men du, jeg legger samtalen død for min del.

Så får du kverulere i vei så mye du vil, hvis det gjør deg godt, værse god.

Stakkars stakkars deg, du er hjernevaska fullstendig du!

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• mil1365380270

5

• Goliath

4

• Mary Poppins

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...