Gjest Søv og sløv Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Noen som har prøvd disse sakene? Kan jeg stole på at NaturaMed har ekte rosenrot, og ikke noe tull? Skulle gjerne fått litt energi i blodet, trett å uopplagt som bare det! Rosenrot må vel være tingen for ein skral kropp, men hvilket merke mon tro??? 0 Siter
Excelsion Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Naturamed? Neineineineineineineineineinei!! Vanskelig å bli kvitt de igjen =) 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Naturamed? Neineineineineineineineineinei!! Vanskelig å bli kvitt de igjen =) Javel? Jeg bare ba de om å stryke mitt abonnement på Rosenrot etter en tid jeg, ikke noe problem. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg hadde satset på den norske Rosenroten, jeg. Den vet jeg at er av bra kvalitet. Husker ikke merkenavn, men pakningen er helt gul og fås på helsekosten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.