Gjest While you are looking at my aaaaahh Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Enten seksuelt eller generelt? 0 Siter
keinstein Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg erter kjerringene på DOL. Ellers så vil jeg ikke røpe mer, for da blir det for lett å sjekke meg opp. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg erter kjerringene på DOL. Ellers så vil jeg ikke røpe mer, for da blir det for lett å sjekke meg opp. Men du liker visst godt å bli ertet av oss også, og det er vel enda mer kinky... *apebrøl* ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Men du liker visst godt å bli ertet av oss også, og det er vel enda mer kinky... *apebrøl* ;-) Pøh :-) Kinky folk i massevis: http://search.adultfriendfinder.com/browse/Norway/103918.html 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Pøh :-) Kinky folk i massevis: http://search.adultfriendfinder.com/browse/Norway/103918.html Å? Er det en side du anbefaler? "Vanker" du der? Hva slags nick har du der? (snøft, snøft!) 8-D 0 Siter
keinstein Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Å? Er det en side du anbefaler? "Vanker" du der? Hva slags nick har du der? (snøft, snøft!) 8-D Jeg bare søkte på kinky fetish. Det er utrolig hvor mye kinky det finnes på internett. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg bare søkte på kinky fetish. Det er utrolig hvor mye kinky det finnes på internett. Å, nei du... den går jeg ikke på! Fantasien min har allerede begynt å løpe løpsk... Er du han der fyren i lenker og batman-drakt, eller?? (he-he...) ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Å, nei du... den går jeg ikke på! Fantasien min har allerede begynt å løpe løpsk... Er du han der fyren i lenker og batman-drakt, eller?? (he-he...) ;-) Hvem vil du jeg skal være? 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hvem vil du jeg skal være? Han i batman-drakt, så klart. (Og nå kommer selvfølgelig du til å spørre om jeg tenner på menn i batman-drakt...) ("Si laken." "Laken." "Mora di er naken." Wuæhæhæhæhæ!!) (Å, sukk - hvor barnslig går det an å bli...??) 0 Siter
keinstein Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Han i batman-drakt, så klart. (Og nå kommer selvfølgelig du til å spørre om jeg tenner på menn i batman-drakt...) ("Si laken." "Laken." "Mora di er naken." Wuæhæhæhæhæ!!) (Å, sukk - hvor barnslig går det an å bli...??) Sikkert mye vi kan akseptere, hvis det kreves BatMan - drakt så går det sikkert greit. Ikke alle kler det da. Det er ikke så morsomt med andre kinky saker som er nedverdigende og enda verre. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Sikkert mye vi kan akseptere, hvis det kreves BatMan - drakt så går det sikkert greit. Ikke alle kler det da. Det er ikke så morsomt med andre kinky saker som er nedverdigende og enda verre. Du, da? Kler du Batman-drakt? 0 Siter
keinstein Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Du, da? Kler du Batman-drakt? Neppe. Kler bedre grillforkle og kokkehatt :-) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Neppe. Kler bedre grillforkle og kokkehatt :-) Åja, du er jo flink med mat og sånn, du... Kinky matvrak-? ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Åja, du er jo flink med mat og sånn, du... Kinky matvrak-? ;-) Bare til fest. Hva med kanin trukket i melk og laurbær? Og potetmos med chili og bacon? Det er litt kinky. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Bare til fest. Hva med kanin trukket i melk og laurbær? Og potetmos med chili og bacon? Det er litt kinky. Høres helt klart litt kinky ut, ja. Råkost? Linser? Homeopatmedisin? Er det kinky, eller? *kniiis...* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.