Gå til innhold

Er det ikke vanlig å ta av seg når en slutter med medisin?


Gjest blirtykkereogtykkere

Anbefalte innlegg

Gjest blirtykkereogtykkere

Slutta med effexor depot for 4 mnd siden. La på meg ca 8 kg, og det var grunnen til at jeg slutta. Mange som sa at jeg kom til å rase ned i vekt når jeg slutta, men jeg har lagt på meg ytterligere 3 kilo etter dette.

Har tabelettene føkka opp hele fordøyelsen min eller? Er treningsnarkoman så d skal ikke stå på d for å si d sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Forestillingene om vektøkning som skyldes alle slags medisiner har nesten antatt vrangforestillingsnivå.

Vektøkningen skyldes sannsynligvis for stort matinntak og har minimalt med Efexor å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blirtykkereogtykkere

Forestillingene om vektøkning som skyldes alle slags medisiner har nesten antatt vrangforestillingsnivå.

Vektøkningen skyldes sannsynligvis for stort matinntak og har minimalt med Efexor å gjøre.

I løpet av den perioden jeg gikk på effexor spiste jeg ikke noe mer enn

før og spillte fotball 4 ganger i uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

I løpet av den perioden jeg gikk på effexor spiste jeg ikke noe mer enn

før og spillte fotball 4 ganger i uka..

Hvis du har gått på det noen år er det jo slik at vi alle må streve mer etterhvert som åra går med å holde vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medisinene har fucka opp systemet

Forestillingene om vektøkning som skyldes alle slags medisiner har nesten antatt vrangforestillingsnivå.

Vektøkningen skyldes sannsynligvis for stort matinntak og har minimalt med Efexor å gjøre.

..eller kanskje det faktisk har noe med medsisinene aa gjoere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...