Gjest trultemor26 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg er født samme år og dag som denne figuren: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/60/BretHartProgram.jpg Kanskje du ER denne figuren! Hvem vet.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Nei - vi er akkurat passe gamle Nemlig ;o) Jeg gleder meg til den konserten altså. 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg er født samme år og dag som denne figuren: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/60/BretHartProgram.jpg 2.juli 1957? 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Nemlig ;o) Jeg gleder meg til den konserten altså. Jeg også - vi skal ha konfirmasjon i morgen -og jeg stresser litt nå - så det er deilig å tenke på at du og jeg skal kose oss snart 0 Siter
keinstein Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 2.juli 1957? Jeg vet ikke. Jeg bare kødder. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Kanskje du ER denne figuren! Hvem vet.. Mister Wannabe, thats me. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg også - vi skal ha konfirmasjon i morgen -og jeg stresser litt nå - så det er deilig å tenke på at du og jeg skal kose oss snart Lykke til i morgen da, jeg forstår at du stresser da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Forresten kommer Knopler og Emmalou Harris på Skavlan i dag så vi får en forsmak på konserten vår. Den er vi i hvert fall ikke for gamle til ) Jeg gleder meg mer til at Vigdis Finnbogadottir skal være med, men jeg er ikke sikker på om jeg klarer å se idioten Skavland flåse overfor et så fantastisk menneske som henne uten å skjemmes. 0 Siter
Line Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 1975-modell, altså fyller jeg 25 igjen til neste år 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg gleder meg mer til at Vigdis Finnbogadottir skal være med, men jeg er ikke sikker på om jeg klarer å se idioten Skavland flåse overfor et så fantastisk menneske som henne uten å skjemmes. Skal hun være med også? Nå svitsjet jeg over, datt ut litt på American Idol, ble litt fasinert av bleika hår og bleika tenner hihi. Og så liker jeg Bjørn Eidsvåg også ) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Tilhører den mer eller mindre gyldne 1971 årgangen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Skal hun være med også? Nå svitsjet jeg over, datt ut litt på American Idol, ble litt fasinert av bleika hår og bleika tenner hihi. Og så liker jeg Bjørn Eidsvåg også ) Vigdis var med ja. Jeg har respekt for de fleste mennesker, men hun er en av svært få jeg har en enorm respekt for - har alltid syntes hun var så flott på alle måter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Vigdis var med ja. Jeg har respekt for de fleste mennesker, men hun er en av svært få jeg har en enorm respekt for - har alltid syntes hun var så flott på alle måter. Hun er en flott dame. Akkurat nå bare gleder jeg meg til at flisa og jeg skal på konsert etter å ha hørt dem synge sammen. Det er stort. Jeg tror jeg må bli flinkere til å gå på konsert, i fjor var jeg på Crosby, Stills and Nash. Men jeg er ikke så gærn som deg som reiste halve Europa for å høre på bandet ditt flere ganger. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Dere er jo bare drittungene jo ) Til og med Flisa synes jeg er for gammal til å dole. Hadde jeg vært veldig tidlig ute, kunne jeg vært mora di ) Å, så deilig å bli kalt en drittunge:o) Og når det gjelder deg vet jeg ikke eksakt "damens" alder, men håper jeg kan holde meg like "ungdommelig" når den tid kommer, med en samtidig modenhet som kommer av et klokt hode og livets erfaringer. Gutta i huset har oppdaget gleden over å ta med seg stort sett en sovepose og ligge ute i naturen om nettene.(?) Nå skal jeg spise smågodt og se på jentefilm alene. Av alle ting stod jeg over grøsserne og lånte Elisabethtown:o) Ikke si det til en sjel. Ha en fin kveld videre 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 "Spør bare av ren nysgjerrighet. Jeg er som nicket mitt sier 28 år " Ut fra nicket ditt så kunne du også vært en olding på 78:) Jeg er forresten 25 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Egentlig er jeg altfor gammel til å dole ) Nei, det finnes ingen øvre aldersgrense. Om noen skulle bli senil til slutt er her så mange snodige folk at det knapt ville bli lagt merke til. Tanken på Dol for meg med bare 20- åringer, virker trist. Ingenting galt med dem altså, men det er jo mangfoldet her som til tider gjør det interessant. Av aldre, kunnskap, erfaringer, personligheter, kvinner, menn. Her kan du det ene øyeblikket snakke med en som er psykotisk, det neste diskutere hvilken deodorant som er best. Ganske absurd, men egentlig ganske bra for den psykiske helsetilstanden spør du meg. Vanskelig å dvele for lenge over noe, for plutselig er det noen som måå vite hvilken mascara de skal bruke i bryllupet. Eller noen klør noe infernalsk i ræva. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.