Gå til innhold

hvor gamle er dolerne (gjesp)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• bugge -jenta

9

• flisa

7

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Også 70-modell. Har ikke lyst på fødselsdager egentlig. Blir snart 36(sukk)nå.

Jeg skrev med vilje at jeg var 70-modell. Høres litt "bedre" ut enn å si at jeg har bikka 36 *ler*

Gjest LOTUS78
Skrevet

"Spør bare av ren nysgjerrighet. Jeg er som nicket mitt sier 28 år "

Ut fra nicket ditt så kunne du også vært en olding på 78:)

Jeg er forresten 25

ja, jeg så det etterpå at jeg ikke hadde alder, men årstall i nicket.

Skrevet

Nei, det finnes ingen øvre aldersgrense. Om noen skulle bli senil til slutt er her så mange snodige folk at det knapt ville bli lagt merke til.

Tanken på Dol for meg med bare 20- åringer, virker trist. Ingenting galt med dem altså, men det er jo mangfoldet her som til tider gjør det interessant. Av aldre, kunnskap, erfaringer, personligheter, kvinner, menn.

Her kan du det ene øyeblikket snakke med en som er psykotisk, det neste diskutere hvilken deodorant som er best. Ganske absurd, men egentlig ganske bra for den psykiske helsetilstanden spør du meg. Vanskelig å dvele for lenge over noe, for plutselig er det noen som måå vite hvilken mascara de skal bruke i bryllupet. Eller noen klør noe infernalsk i ræva.

Jeg blir jævlig tørst når jeg har spist salt sild.

Bestandig når jeg våkner og mangler to tenner, så husker jeg ingenting og har vondt i hodet.

Er jeg syk, doktor?

mariamamma
Skrevet

Jeg er nå nærmere 40 enn 35.

Jeg også!

Skrevet

Å, så deilig å bli kalt en drittunge:o)

Og når det gjelder deg vet jeg ikke eksakt "damens" alder, men håper jeg kan holde meg like "ungdommelig" når den tid kommer, med en samtidig modenhet som kommer av et klokt hode og livets erfaringer.

Gutta i huset har oppdaget gleden over å ta med seg stort sett en sovepose og ligge ute i naturen om nettene.(?) Nå skal jeg spise smågodt og se på jentefilm alene.

Av alle ting stod jeg over grøsserne og lånte Elisabethtown:o) Ikke si det til en sjel.

Ha en fin kveld videre

Det er +14 ;o)

Hysj.

Du må fortelle meg om filmen var bra. Jeg driver og samler men glemmer å se dem.

Skrevet

Nei, det finnes ingen øvre aldersgrense. Om noen skulle bli senil til slutt er her så mange snodige folk at det knapt ville bli lagt merke til.

Tanken på Dol for meg med bare 20- åringer, virker trist. Ingenting galt med dem altså, men det er jo mangfoldet her som til tider gjør det interessant. Av aldre, kunnskap, erfaringer, personligheter, kvinner, menn.

Her kan du det ene øyeblikket snakke med en som er psykotisk, det neste diskutere hvilken deodorant som er best. Ganske absurd, men egentlig ganske bra for den psykiske helsetilstanden spør du meg. Vanskelig å dvele for lenge over noe, for plutselig er det noen som måå vite hvilken mascara de skal bruke i bryllupet. Eller noen klør noe infernalsk i ræva.

Det er vel derfor man blir her inne. Umulig å komme seg unna når man først har havnet fast her.

Når man først må ta det med ro, kan man like gjerne ta med seg pcen inn i senga til underholdning. Det er i hvert fall adskillig mer aktivt enn å se på den tvkassa som jeg er så utrolig lei for tida.

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg bare kødder.

PØH .jeg traff rett og du feiger ut! :)

Skrevet

Lykke til i morgen da, jeg forstår at du stresser da.

Nå er jeg ferdig - talen er printet ut -bunadskjorta til fjortissen henger nystrøken på veggen - sjokoladekaka står på benken - men jeg rakk ikke å farge håret - tror jeg driter i det, rett og slett- sveiesen min ser ut som en hjelm om dagen og det er grå ettervekst - sukk.

Kontoen er skrapa, men bordene er ferdig pyntet og i morgen kan altså alt starte.

:)

...bare 5 år til neste gang.

Skrevet

Nå er jeg ferdig - talen er printet ut -bunadskjorta til fjortissen henger nystrøken på veggen - sjokoladekaka står på benken - men jeg rakk ikke å farge håret - tror jeg driter i det, rett og slett- sveiesen min ser ut som en hjelm om dagen og det er grå ettervekst - sukk.

Kontoen er skrapa, men bordene er ferdig pyntet og i morgen kan altså alt starte.

:)

...bare 5 år til neste gang.

Du er flink og blås i håret. Du er helt sikkert fin uansett

Der minnet du meg på noe du, jeg har ikke tenkt så langt framover som 5 år.

Jeg bare ser for meg det rabalderet i minstemanns konfirmasjon hvor de store nekter å møte opp fordi de ikke liker minstemanns familie.

Hjelp, jeg gruer meg allerede ved tanken. Og ikke nok med det, den familien krangler innbyrdes også. Jeg klarer ikke engang å følge med hvem som er uvenner med hvem fordi jeg aldri ser dem og ingen av dem liker meg. Og de er mange og vi er tre. Jeg tror jeg trekker dyna over hodet allerede nå.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg skrev med vilje at jeg var 70-modell. Høres litt "bedre" ut enn å si at jeg har bikka 36 *ler*

Jeg er tre måneder eldre enn mannen min. Gjett om jeg får høre det på store dager da? Jeg gruer meg allerede til 40-årsdagen.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg blir jævlig tørst når jeg har spist salt sild.

Bestandig når jeg våkner og mangler to tenner, så husker jeg ingenting og har vondt i hodet.

Er jeg syk, doktor?

Jepp. Du lider av det vi kaller på fagspråket "årsak - virkning".

Skrevet

Jeg er tre måneder eldre enn mannen min. Gjett om jeg får høre det på store dager da? Jeg gruer meg allerede til 40-årsdagen.

Pøh! 40 års dagen er ingenting og grue for:-)

Jeg lever fortsatt og er fortsatt en "ung dame" når det trengs:-)

om gubben sier noe så svar med "erfaring";-)

bugge -jenta
Skrevet

Pøh! 40 års dagen er ingenting og grue for:-)

Jeg lever fortsatt og er fortsatt en "ung dame" når det trengs:-)

om gubben sier noe så svar med "erfaring";-)

Han har i hvertfall flere grå hår enn meg.

Skrevet

Han har i hvertfall flere grå hår enn meg.

hehe:-) man bruker hva man har om de blir altfor kjepphøye;-)

*ler*

uansett klarer du deg nok gjennom det:-) hehe

bugge -jenta
Skrevet

Du er flink og blås i håret. Du er helt sikkert fin uansett

Der minnet du meg på noe du, jeg har ikke tenkt så langt framover som 5 år.

Jeg bare ser for meg det rabalderet i minstemanns konfirmasjon hvor de store nekter å møte opp fordi de ikke liker minstemanns familie.

Hjelp, jeg gruer meg allerede ved tanken. Og ikke nok med det, den familien krangler innbyrdes også. Jeg klarer ikke engang å følge med hvem som er uvenner med hvem fordi jeg aldri ser dem og ingen av dem liker meg. Og de er mange og vi er tre. Jeg tror jeg trekker dyna over hodet allerede nå.

Der har du et problem med konfirmasjon som en kan unngå ved gifting. Ved sistnevnte kan en bare stikke av, med en eller annen forklaring, mens ved konfirmasjon er det verre.

Da er det bare å finne fram paralgin forten og sobrilen.

Å være fadder er ikke helt uproblematisk det heller. Spesielt hvis du ikke har sett fadderbarnet siden det var to år, og for syns skyld blir man likevel bedt i konfirmasjon. Det skal bli litt av en tale du...Jeg melder meg syk. Noen fordeler må en få ha som "syk".

Mannen min reiser alene. Stakkars.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er fortsatt 29 og kommer til å holde meg rundt regna der en stund til.

Skrevet

Hun er en flott dame.

Akkurat nå bare gleder jeg meg til at flisa og jeg skal på konsert etter å ha hørt dem synge sammen. Det er stort. Jeg tror jeg må bli flinkere til å gå på konsert, i fjor var jeg på Crosby, Stills and Nash. Men jeg er ikke så gærn som deg som reiste halve Europa for å høre på bandet ditt flere ganger.

halve Europa er vel å ta hardt i, det er ikke sååå langt fra Trondheim til Belgia, den lengste biten er jo til Svinesund! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...