Gjest lakrispompen Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg er 32. Ja, da lakkar det og lir. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Ja, da lakkar det og lir. Jupp, defintivt..:-I 0 Siter
Spenning Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Vi gamle DOLere er like unge ennå. Vi vaker innom iblandt. 0 Siter
nick Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jeg er fortsatt 29 og kommer til å holde meg rundt regna der en stund til. Kjerringpreik. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg er tre måneder eldre enn mannen min. Gjett om jeg får høre det på store dager da? Jeg gruer meg allerede til 40-årsdagen. Det er da iiingenting!! Jeg er ett år og åtte måneder eldre enn mannen min... Akkurat nå har han det litt festlig i og med at han "erter" meg som er hele 36 år gammel. Han er nemlig ikke mer enn 34...foreløpig ;-) 0 Siter
mumitrollet Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg er fortsatt 29 og kommer til å holde meg rundt regna der en stund til. Jeg har gjort i det i fem år nå, det skulle gå fint noen år til. 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg er nå nærmere 40 enn 35. Selv er jeg nærmere 30 enn 25! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Selv er jeg nærmere 30 enn 25! ;-) Det er forsåvidt jeg også... 0 Siter
morsan Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det er forsåvidt jeg også... Ja, det høres ganske flott ut å si det slik, ikke sant? ;-) 0 Siter
Gjest MinimizeMe Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Nærmere 20 enn 30, men nærmere 25 enn 20 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det er da iiingenting!! Jeg er ett år og åtte måneder eldre enn mannen min... Akkurat nå har han det litt festlig i og med at han "erter" meg som er hele 36 år gammel. Han er nemlig ikke mer enn 34...foreløpig ;-) Nei, jeg synes jo ikke det er noe. (Men må innrømme at jeg ikke liker at årne går så fort for tiden.) Det er jo noe med dette at en må skynde seg å ta dem før de får vett:o) Jeg gikk for den, ung som vi begge var. Det er rart å tenke på at han var 20 år når vi giftet oss. Jeg ser på 20-åringer i dag, og synes de er altfor ung til å bare tenke på gifting. Men det har jo gått greit. Jeg husker folk tittet på magen min i tiden etterpå, men det gikk jo ytterligere seks år før vi fikk barn. Jeg gjorde ferdig studier og slikt. Men folk har alltid trodd han er eldre enn meg. Han har alltid sett litt voksen ut på en måte. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg er født samme år og dag som denne figuren: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/60/BretHartProgram.jpg Flott teknikk som er brukt til å endre svart-hvitt bilde;) 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg gleder meg mer til at Vigdis Finnbogadottir skal være med, men jeg er ikke sikker på om jeg klarer å se idioten Skavland flåse overfor et så fantastisk menneske som henne uten å skjemmes. Når skal hun være med? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Når skal hun være med? Hun var med sist fredag. ) Flott dame! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Nei, jeg synes jo ikke det er noe. (Men må innrømme at jeg ikke liker at årne går så fort for tiden.) Det er jo noe med dette at en må skynde seg å ta dem før de får vett:o) Jeg gikk for den, ung som vi begge var. Det er rart å tenke på at han var 20 år når vi giftet oss. Jeg ser på 20-åringer i dag, og synes de er altfor ung til å bare tenke på gifting. Men det har jo gått greit. Jeg husker folk tittet på magen min i tiden etterpå, men det gikk jo ytterligere seks år før vi fikk barn. Jeg gjorde ferdig studier og slikt. Men folk har alltid trodd han er eldre enn meg. Han har alltid sett litt voksen ut på en måte. Vi gifta oss rett etter hans 25 årsdag (jeg var 26). Nå synes jeg ikke man er voksen nok til slikt før man er tredve ;-) Det var litt rart å bikke 36 år..Nærmere 40 enn 30 :-/ Inni meg er jeg ikke en dag eldre enn 28 ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Flott teknikk som er brukt til å endre svart-hvitt bilde;) Påstår du at jeg egentlig er grå? 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Vi gifta oss rett etter hans 25 årsdag (jeg var 26). Nå synes jeg ikke man er voksen nok til slikt før man er tredve ;-) Det var litt rart å bikke 36 år..Nærmere 40 enn 30 :-/ Inni meg er jeg ikke en dag eldre enn 28 ;-) Ditto:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.