Gå til innhold

hvor gamle er dolerne (gjesp)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• bugge -jenta

9

• flisa

7

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest lakrispompen
Skrevet

Jeg er 32.

Ja, da lakkar det og lir.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, da lakkar det og lir.

Jupp, defintivt..:-I

Skrevet

Vi gamle DOLere er like unge ennå. Vi vaker innom iblandt.

Skrevet

Jeg er fortsatt 29 og kommer til å holde meg rundt regna der en stund til.

Kjerringpreik.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er tre måneder eldre enn mannen min. Gjett om jeg får høre det på store dager da? Jeg gruer meg allerede til 40-årsdagen.

Det er da iiingenting!! Jeg er ett år og åtte måneder eldre enn mannen min...

Akkurat nå har han det litt festlig i og med at han "erter" meg som er hele 36 år gammel. Han er nemlig ikke mer enn 34...foreløpig ;-)

mumitrollet
Skrevet

Jeg er fortsatt 29 og kommer til å holde meg rundt regna der en stund til.

Jeg har gjort i det i fem år nå, det skulle gå fint noen år til.

Skrevet

Jeg er nå nærmere 40 enn 35.

Selv er jeg nærmere 30 enn 25! ;-)

Skrevet

Selv er jeg nærmere 30 enn 25! ;-)

Det er forsåvidt jeg også...

Skrevet

Det er forsåvidt jeg også...

Ja, det høres ganske flott ut å si det slik, ikke sant? ;-)

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Nærmere 20 enn 30, men nærmere 25 enn 20 :)

bugge -jenta
Skrevet

Det er da iiingenting!! Jeg er ett år og åtte måneder eldre enn mannen min...

Akkurat nå har han det litt festlig i og med at han "erter" meg som er hele 36 år gammel. Han er nemlig ikke mer enn 34...foreløpig ;-)

Nei, jeg synes jo ikke det er noe. (Men må innrømme at jeg ikke liker at årne går så fort for tiden.) Det er jo noe med dette at en må skynde seg å ta dem før de får vett:o) Jeg gikk for den, ung som vi begge var. Det er rart å tenke på at han var 20 år når vi giftet oss. Jeg ser på 20-åringer i dag, og synes de er altfor ung til å bare tenke på gifting. Men det har jo gått greit. Jeg husker folk tittet på magen min i tiden etterpå, men det gikk jo ytterligere seks år før vi fikk barn. Jeg gjorde ferdig studier og slikt. Men folk har alltid trodd han er eldre enn meg. Han har alltid sett litt voksen ut på en måte.

Gjest Zuleika
Skrevet

Jeg gleder meg mer til at Vigdis Finnbogadottir skal være med, men jeg er ikke sikker på om jeg klarer å se idioten Skavland flåse overfor et så fantastisk menneske som henne uten å skjemmes.

Når skal hun være med?

Skrevet

Når skal hun være med?

Hun var med sist fredag. :o) Flott dame!

Gjest togli
Skrevet

Nei, jeg synes jo ikke det er noe. (Men må innrømme at jeg ikke liker at årne går så fort for tiden.) Det er jo noe med dette at en må skynde seg å ta dem før de får vett:o) Jeg gikk for den, ung som vi begge var. Det er rart å tenke på at han var 20 år når vi giftet oss. Jeg ser på 20-åringer i dag, og synes de er altfor ung til å bare tenke på gifting. Men det har jo gått greit. Jeg husker folk tittet på magen min i tiden etterpå, men det gikk jo ytterligere seks år før vi fikk barn. Jeg gjorde ferdig studier og slikt. Men folk har alltid trodd han er eldre enn meg. Han har alltid sett litt voksen ut på en måte.

Vi gifta oss rett etter hans 25 årsdag (jeg var 26). Nå synes jeg ikke man er voksen nok til slikt før man er tredve ;-)

Det var litt rart å bikke 36 år..Nærmere 40 enn 30 :-/

Inni meg er jeg ikke en dag eldre enn 28 ;-)

Skrevet

Flott teknikk som er brukt til å endre svart-hvitt bilde;)

Påstår du at jeg egentlig er grå?

bugge -jenta
Skrevet

Vi gifta oss rett etter hans 25 årsdag (jeg var 26). Nå synes jeg ikke man er voksen nok til slikt før man er tredve ;-)

Det var litt rart å bikke 36 år..Nærmere 40 enn 30 :-/

Inni meg er jeg ikke en dag eldre enn 28 ;-)

Ditto:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...