Gjest trultemor26 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Ut med begge jentene! Liker Marita jeg da, men jeg ser nå helst at begge gutta går til finalen ja. 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Liker Marita jeg da, men jeg ser nå helst at begge gutta går til finalen ja. Er det mulig å like den kjedelige dama ? - hun ser så humørløs ut. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Er det mulig å like den kjedelige dama ? - hun ser så humørløs ut. Jeg tror kanskje hun vekker morsinstinktet mitt litt.. på en måte.. Eller så er det bare den "vinsjai på kaja" hun sang for lenge siden som henger i meg, for den sang hun råbra synes jeg. 0 Siter
Gjest synes jeg spør du meg Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Så enig, så enig (selvom hun synger fint), men synes hun bør gå ut neste gang. Denne gangen MÅ MARITA UT!!!!!! Og la oss for all del håpe begge gutta i finalen; de er så bra! 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg tror kanskje hun vekker morsinstinktet mitt litt.. på en måte.. Eller så er det bare den "vinsjai på kaja" hun sang for lenge siden som henger i meg, for den sang hun råbra synes jeg. huff...... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Så enig, så enig (selvom hun synger fint), men synes hun bør gå ut neste gang. Denne gangen MÅ MARITA UT!!!!!! Og la oss for all del håpe begge gutta i finalen; de er så bra! Ja, jeg synes også begge gutta er bra! Håper å se dem begge i finalen! Gogo gutta! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 huff...... Men hun går nok ut i dag.. hun er jo i en annen klasse enn de andre, det ser jeg 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Er det mulig å like den kjedelige dama ? - hun ser så humørløs ut. Så enig så enig! Hver gang hun er på tv går jeg å gjør noe annet, lager meg noe mat eller liknende 0 Siter
EllaJo Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Grøsser bare jeg hører stemmen. Er lut lei av henne. Håper hun ryker 0 Siter
carma Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Er det mulig å like den kjedelige dama ? - hun ser så humørløs ut. Så enig! Hun virker helt usannsynlig kjedelig! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Lei jeg og. Men håper hun vinner. Hun som passer best til det konseptet de gir vinneren. Så kan Jonas og Aleksander gi ut plater som passer de best! *s* 0 Siter
Gjest Ginwic Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Samme her, nå er jeg lei av den skjelvestemmen hennes. Jenta er ok, men stemmen og fremføringen er lik hver gang. 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Tja, hun er jo den eneste som er proff nok til å kalles artist, da. De andre er bare keitete tenåringer, som knapt klarer bestemme seg for hvilken hånd de skal holde mikrofonen i, og ser beskjemmet ned i gulvet under sangen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.