Gå til innhold

NHD:Nyere psykosemedisin


bibben

Anbefalte innlegg

Mot grensepsykose har jeg som tidligere nevnt forsøkt Seroquel for å skifte ut Trilafon-bruken. Dette ga uheldige bivirkninger.

Du nevnte i ditt svar en mulig kombinasjon av Zeldox og Truxal. Dette har jeg ikke prøvd ennå.

Finnes det andre alternativer til Trilafon enn ditt nevnte forslag? Jeg har fått en følelse av at jeg helst skal holde meg bare til ett medikament. Skjønner ikke helt hvorfor.

En viktig faktor i denne omstillingen jeg prøver å få til, er å unngå ytterligere vektøkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke NHD, men kan anbefale deg Abilify. Den blir man ikke trett av, har få bivirkninger og man går ikke opp i vekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke NHD, men kan anbefale deg Abilify. Den blir man ikke trett av, har få bivirkninger og man går ikke opp i vekt :-)

Thanks Ulva, jeg skal mase litt på legen om å få prøve denne! En medpasient gikk ned 15 kg på 2 måneder med Abilify....akkurat det momentet er som musikk i mine ører!

Hei så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...