Heffalomp Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Har veldig lyst til å kjøpe en bukse, og har sett på nettet at de faktisk ikke er så veldig kostbare. Men det jeg lurer på er om det er forskjell på modellene. Jeg har prøvd en Madrid-modell, men jeg har hørt at de med krystaller er uten strech, mens de uten krystaller er mye strech. Noen som vet? 0 Siter
serendipity Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Om de er billige er de kanskje fake også ??? 0 Siter
Heffalomp Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Om de er billige er de kanskje fake også ??? Har tenkt tanken, men om de er fake eller ikke, spiller i grunnen ingen rolle så lenge de er fine. De florerer jo rundt overalt på nettet. 0 Siter
Gjest R&R-ruler Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Det er også stretch i de med stener, tror det er stretch i alle omtrent! Men de fake har løse stener, de ramler av etterhvert, og fargen er litt forskjellig fra de som er ekte! 0 Siter
villee Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 En ekte VB jeans må du regne med å betale 4000kr for. Hvis ikke vil jeg nok tro de er fake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.