Gjest sannsigersken Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 så det så! Marita og Jonas kommer til finalen. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Tror du det altså? Jeg er usikker. Jeg tror (og håper) at begge gutta kommer i finalen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Nei, jeg er synsk og mener helt sikkert at gutta havner i finalen ;o) 0 Siter
Gjest sannsigersken Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Nei, jeg er synsk og mener helt sikkert at gutta havner i finalen ;o) EN av gutta ja. Hvis Vivian og Aleksander kommer til finalen kommer jeg til å kaste tarotstokken og krystallkula på tv`n og aldri mer hverken se på TV eller spå. 0 Siter
serendipity Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 PØh.. Marita ryker. Alex neste fredag, og Vivian og Jonas er i finalen, og jeg håper da at Jonas vinner :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 EN av gutta ja. Hvis Vivian og Aleksander kommer til finalen kommer jeg til å kaste tarotstokken og krystallkula på tv`n og aldri mer hverken se på TV eller spå. Jonas må vinne ;o) Han sang en av mine gamle yndlingssanger i dag, jeg så for meg Peter Fonda på Harleyen sin. http://www.imdb.com/title/tt0064276/ 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Vivian burde røket ut en stund nå. Ta det fra en "sanger". Hennes stemme blir en veldig fort lei av. Hun velger sanger som ikke stemmen hennes bærer, og bruker teknikk til å prøve å kamuflere det. Hun synger ikke dårlig, alder tatt i betraktning har hun ganske mye av den teknikken, men etter seks sanger med henne på rad...Hun har ikke det lille ekstra. Men hun er en god nok sanger for alderen. 0 Siter
Gjest Ginwic Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Søren at hun ikke røk ut,neste gang ryker hun garantert. Aleksander vinner hele greia for han var fantastisk i dag, han er best av de som er igjen. Jeg tipper Aleksander og Jonas møtes i finalen. 0 Siter
tonie Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Nei, jeg er synsk og mener helt sikkert at gutta havner i finalen ;o) Det mener jeg også, og jeg er kjempesynsk:-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Nei, jeg er synsk og mener helt sikkert at gutta havner i finalen ;o) Jeg er også synsk, jeg ser også begge gutta i finalen. 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Vivian burde røket ut en stund nå. Ta det fra en "sanger". Hennes stemme blir en veldig fort lei av. Hun velger sanger som ikke stemmen hennes bærer, og bruker teknikk til å prøve å kamuflere det. Hun synger ikke dårlig, alder tatt i betraktning har hun ganske mye av den teknikken, men etter seks sanger med henne på rad...Hun har ikke det lille ekstra. Men hun er en god nok sanger for alderen. Eh...¨"sanger", javel ja, nå har det seg sånn at hun teknisk er et par hoder og skuldre over de andre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Det mener jeg også, og jeg er kjempesynsk:-) Dette er jo strålende med så masse synske mennesker som ser gutta i finalen, 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg er også synsk, jeg ser også begge gutta i finalen. Bedre og bedre, vi sender ut gode vibber nå 0 Siter
Gjest sannsigersken Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jonas må vinne ;o) Han sang en av mine gamle yndlingssanger i dag, jeg så for meg Peter Fonda på Harleyen sin. http://www.imdb.com/title/tt0064276/ Jeg har pussa kula nå og nå ser faktisk jeg også guttene i finalen, og JONAS blir vinneren. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har pussa kula nå og nå ser faktisk jeg også guttene i finalen, og JONAS blir vinneren. :-) HURRA ) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har pussa kula nå og nå ser faktisk jeg også guttene i finalen, og JONAS blir vinneren. :-) JIPPI 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Nei, jeg er synsk og mener helt sikkert at gutta havner i finalen ;o) Enig! Gutta i finalen, og knepen seier til Jonas. Aleksander er også flink, men jeg liker rett og slett Jonas bedre, både sang-messig og naturlig sjarme. Aleksander blir litt "rar" innimellom... Og litt mislykka liksom-kul... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Enig! Gutta i finalen, og knepen seier til Jonas. Aleksander er også flink, men jeg liker rett og slett Jonas bedre, både sang-messig og naturlig sjarme. Aleksander blir litt "rar" innimellom... Og litt mislykka liksom-kul... Hehe, skjønner hva du mener. Men jeg synes også at Jonas er litt mislykke som kul altså. For meg akkurat nå så står de to likt. En av de kommer til å vinne, jeg synes de er like bra. Men Jonas har nok mer særpreg i stemmen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Enig! Gutta i finalen, og knepen seier til Jonas. Aleksander er også flink, men jeg liker rett og slett Jonas bedre, både sang-messig og naturlig sjarme. Aleksander blir litt "rar" innimellom... Og litt mislykka liksom-kul... I dag synes jeg Jonas var mye bedre enn Aleksander i begge sangene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.