Gå til innhold

I dag ryker Vivian

Anbefalte innlegg

Gjest sannsigersken
Skrevet

så det så!

Marita og Jonas kommer til finalen.

Videoannonse
Annonse
Gjest trultemor26
Skrevet

Tror du det altså? Jeg er usikker. Jeg tror (og håper) at begge gutta kommer i finalen.

Skrevet

Nei, jeg er synsk og mener helt sikkert at gutta havner i finalen ;o)

Gjest sannsigersken
Skrevet

EN av gutta ja.

Hvis Vivian og Aleksander kommer til finalen kommer jeg til å kaste tarotstokken og krystallkula på tv`n og aldri mer hverken se på TV eller spå.

Skrevet

Håper Aleksander eller Vivian ryker i kveld

serendipity
Skrevet

PØh.. Marita ryker. Alex neste fredag, og Vivian og Jonas er i finalen, og jeg håper da at Jonas vinner :-)

Skrevet

EN av gutta ja.

Hvis Vivian og Aleksander kommer til finalen kommer jeg til å kaste tarotstokken og krystallkula på tv`n og aldri mer hverken se på TV eller spå.

Jonas må vinne ;o)

Han sang en av mine gamle yndlingssanger i dag, jeg så for meg Peter Fonda på Harleyen sin.

http://www.imdb.com/title/tt0064276/

bugge -jenta
Skrevet

Vivian burde røket ut en stund nå. Ta det fra en "sanger". Hennes stemme blir en veldig fort lei av. Hun velger sanger som ikke stemmen hennes bærer, og bruker teknikk til å prøve å kamuflere det. Hun synger ikke dårlig, alder tatt i betraktning har hun ganske mye av den teknikken, men etter seks sanger med henne på rad...Hun har ikke det lille ekstra. Men hun er en god nok sanger for alderen.

Gjest Ginwic
Skrevet

Søren at hun ikke røk ut,neste gang ryker hun garantert.

Aleksander vinner hele greia for han var fantastisk i dag, han er best av de som er igjen.

Jeg tipper Aleksander og Jonas møtes i finalen.

Skrevet

Det mener jeg også, og jeg er kjempesynsk:-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg er også synsk, jeg ser også begge gutta i finalen. :)

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Vivian burde røket ut en stund nå. Ta det fra en "sanger". Hennes stemme blir en veldig fort lei av. Hun velger sanger som ikke stemmen hennes bærer, og bruker teknikk til å prøve å kamuflere det. Hun synger ikke dårlig, alder tatt i betraktning har hun ganske mye av den teknikken, men etter seks sanger med henne på rad...Hun har ikke det lille ekstra. Men hun er en god nok sanger for alderen.

Eh...¨"sanger", javel ja, nå har det seg sånn at hun teknisk er et par hoder og skuldre over de andre.

Skrevet

Det mener jeg også, og jeg er kjempesynsk:-)

Dette er jo strålende med så masse synske mennesker som ser gutta i finalen,

Skrevet

Jeg er også synsk, jeg ser også begge gutta i finalen. :)

Bedre og bedre, vi sender ut gode vibber nå

Gjest sannsigersken
Skrevet

Jonas må vinne ;o)

Han sang en av mine gamle yndlingssanger i dag, jeg så for meg Peter Fonda på Harleyen sin.

http://www.imdb.com/title/tt0064276/

Jeg har pussa kula nå og nå ser faktisk jeg også guttene i finalen, og JONAS blir vinneren.

:-)

Skrevet

Jeg har pussa kula nå og nå ser faktisk jeg også guttene i finalen, og JONAS blir vinneren.

HURRA :o)

Gjest blomsterløk
Skrevet

JIPPI

Skrevet

Enig! Gutta i finalen, og knepen seier til Jonas.

Aleksander er også flink, men jeg liker rett og slett Jonas bedre, både sang-messig og naturlig sjarme. Aleksander blir litt "rar" innimellom... Og litt mislykka liksom-kul...

Gjest trultemor26
Skrevet

Aleksander er også flink, men jeg liker rett og slett Jonas bedre, både sang-messig og naturlig sjarme. Aleksander blir litt "rar" innimellom... Og litt mislykka liksom-kul...

Hehe, skjønner hva du mener. Men jeg synes også at Jonas er litt mislykke som kul altså. For meg akkurat nå så står de to likt. En av de kommer til å vinne, jeg synes de er like bra.

Men Jonas har nok mer særpreg i stemmen.

Skrevet

I dag synes jeg Jonas var mye bedre enn Aleksander i begge sangene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...