Gjest så bred mellom øya Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Sant at stegteller er det man har i lomma for å telle steg, skritt-teller er noe helt annet, men hva? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Et skritt og et steg er vel akkurat det samme? 0 Siter
Gjest så bred mellom øya Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Skritt heter steg på nynorsk! Her jeg kommer fra er steg noe vi tar når vi setter den ene foten framfor den andre og beveger oss fortrinnsvis forover. Skritt er skritt, altså det som er mellom beina og meget konkret. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Her jeg kommer fra er steg noe vi tar når vi setter den ene foten framfor den andre og beveger oss fortrinnsvis forover. Skritt er skritt, altså det som er mellom beina og meget konkret. *Ler så jeg griner* Men hva i huelste tror du man trenger skritt-teller for da!? Ingen har vel mer enn ett skritt / underliv! 0 Siter
Gjest så lita nepe Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Her jeg kommer fra er steg noe vi tar når vi setter den ene foten framfor den andre og beveger oss fortrinnsvis forover. Skritt er skritt, altså det som er mellom beina og meget konkret. *hahahahahahahahahahahahahaha* 0 Siter
Gjest så bred mellom øya Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 *Ler så jeg griner* Men hva i huelste tror du man trenger skritt-teller for da!? Ingen har vel mer enn ett skritt / underliv! Kanksje mannfolka trenger, har jo sett på reklamen at de går og teller ett eller annet. DET må da være skritt-teller? Så står de i heisen og sammenligner tallene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Kanksje mannfolka trenger, har jo sett på reklamen at de går og teller ett eller annet. DET må da være skritt-teller? Så står de i heisen og sammenligner tallene. Nei nei! De klikker for hvert smil de får av en kvinne! ) Og det er selvfølgelig den som bruker Axe (?) spray som trekker flest kvins. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Nei nei! De klikker for hvert smil de får av en kvinne! ) Og det er selvfølgelig den som bruker Axe (?) spray som trekker flest kvins. Kvins? *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.