Gå til innhold

what goes up must come down


Gjest viooola

Anbefalte innlegg

Gjest viooola

Så er jeg dypt deprimert igjen. Ble sendt rett fra sosionombehandler til fastlege. Er ikke helt frisk.

Er totalt psykisk og fysisk nedkjørt. Rettsaken nærmer seg og det er utrolig vanskelig. Klarer liksom å snakke om det på internett. Men sånn ansikt til ansikt. Det går bare ikke. Jeg blir helt oppløst i tårer med engang jeg tenker på det.

Jeg er altså sånn at jeg gråter hele tida , følelsene mine eier jeg ikke kontroll over. Er flaut. Tenk hva folk må tro når jeg omtrent står og tørker tårer i bankkø.

har fått cipralex så skal begynne på det.

I tillegg er jeg blitt fysisk syk. Har fått et veldig sterkt allergiangrep. Nå skal jeg få kortisonsprøyter da. Så håper det hjelper.

har egentlig ikke noen spørsmål. bare er dypt fortvilet. Føler at hjertet mitt går i stykker. Jeg har det forferdelig vondt. Likevel kunne jeg aldri finne på å skade meg selv eller å prøve å ta selvmord eller piller.

Jeg står bare i det. Men akkurat nå er det vanskelig. Er en type dyp fortvilelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest viooola

Vi er alle alene. Jeg liker deg som menneske.

takk :) , jeg kjemper meg nok igjenom dette også. Burde forstått at å samtidig forberede seg til eksamener og en vanskelig rettsak ikke var en særlig god ide. Beslutningen er tatt og aetat og lege og alle er på min side. Så er det bare familien igjen. De tror jo at jeg har fikset alt og vært masse på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) , jeg kjemper meg nok igjenom dette også. Burde forstått at å samtidig forberede seg til eksamener og en vanskelig rettsak ikke var en særlig god ide. Beslutningen er tatt og aetat og lege og alle er på min side. Så er det bare familien igjen. De tror jo at jeg har fikset alt og vært masse på skolen.

hehe. familie er jo familie. jeg håper at det går bra for deg. du kjemper. kjempebra. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittelen på innlegget kan heldigvis også snus... Det er uhyre klisjeaktig å si det; men det beste med å være helt nede er at det vil bli bedre igjen.

Er det lenge til du er ferdig med rettsaken? Blir kanskje lettere å komme igang igjen etter det.

(Har forresten hørt på en Blood, Sweath & Tears CD i hele natt for å holde meg våken mens jeg har kjørt. Først på CD'en kommer den melodien som du har tatt en tekststrofe fra. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...