Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sivbritney
Skrevet

ENDELIG, reiser på søndag. Gleder meg så sinnsykt,koseferie med kjæresten min.Har aldri vært der før heller, er det noe bra der? God mat?

Tror jeg skal begynne å pakke litt jeg nå. hehe.

Videoannonse
Annonse
Gjest -god tur-
Skrevet

Jeg har vært der flere ganger. Veldig fint der! Nå ble jeg misunnelig..

God tur:)

sprelline1365380900
Skrevet

Hvor på Rhodos da? Fortell når du kommer hjem hvordan det var..Reiser dit om to uker, og gleder meg masse,

God tur og kos deg:)

Gjest god tur !
Skrevet

Venninne til ei venninne kommer hjem fra Rhodos på søndag :), ..... det var ikke godt og varmt der da, så hun håpet at det ville bedre seg.

sprelline1365380900
Skrevet

Venninne til ei venninne kommer hjem fra Rhodos på søndag :), ..... det var ikke godt og varmt der da, så hun håpet at det ville bedre seg.

Håper det betrer seg nå da og blir varmt og godt. mye kan skje på to uker :) Nedtur med dårlig vær da...

Mista nikket
Skrevet

ÅÅÅ, så heldig dere er . Har vært der 3 ganger, men er ikke ferdig med den øya ennå. Vi bodde på Ixia. Et helt ok tettsted ikke langt fra Rodos by,ikke gangavstand.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Cirka et kvartal nedenfor norskebaren (den finner vel alle nordmenn...) er det en kryssende gate med en del internasjonale restauranter, og maten der er veldig god. Det var i hvert fall der jeg fant de beste restaurantene i byen da jeg var der i fjor sommer.

Det er fint på Rhodos! :)

God tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...