Gjest sashja Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei. Jeg er en jente på 20 år. I over 2 år har jeg slitt noe voldsomt med magen. Jeg verker utrolig mye i den, og har store problemer med å komme på do. Verkingen i magen kommer somregel en liten stund etter at jeg har spist, noen ganger er veringen så ekstrem at jeg bare ligger å vrir meg av krampe. Det kan gå mellom 7-14 dager mellom hver gang jeg kommer på do. Jeg har vert hos legen gang på gang, har hatt røntgen utredning av både tykktarm og tynntarm, og sendt prøver av avføringen min til universitetssykehuset, Men legene har ikke funnet ut noe. Så nå begynner jeg å lure på om det kan være allergi jeg har. Jeg merker at menge ganger når jeg får verke så er det når jeg har spist bakverk og brød, også når jeg har spist matvarer med kunstig søtningsmiddel får jeg verke. Jeg har tatt blodprøve for å sjekke om det kunne være cølliaki, men prøven var fin. Jeg har også veldig mye slim i munnen, til tider er jeg så full av slim at jeg har et kjukt belegg i munnen, og har problemer med å snakke. Kan dette ha noe med magen å gjøre? Jeg er så lei av å dra til lege og sykehus til alle tider, legene finner ikke ut noen ting. Og i tilleg blir det forferdelig dyrt. Jeg blir veldig deprimert av dette. Jeg blir helt utmattet av dette og har ekstremt lite energi. Har mest bare lyst til å sove. Håper du kan svare meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229390-allergi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg forstår veldig godt din frustrasjon over at ingen finner noen årsak til at du har det vondt. Men sett deg ned med den legen du føler du har best kontakt med for å komme videre. Sorry , at jeg ikke kan hjelpe deg utover dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229390-allergi/#findComment-1736683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.