tonie Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hjelpe og trøste. Jeg har aldri, jeg gjentar - aldri - noensinne sett en mer manisk opptreden! Har hun begynt på speed eller bare sluttet å ta medisinene sine? *svett men oppriktig bekymret* 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Så henne ja. Det kan umulig ha vært live, altså at hun sang på ordentlig *finner ikke ordet* Så skikkelig falskt og krampe ut ja. Syntes det var dårlig av henne at hun ikke sang på ordentlig. De pleier da å gjøre det, de som opptrer på Thomas og Harald? 0 Siter
tonie Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Så henne ja. Det kan umulig ha vært live, altså at hun sang på ordentlig *finner ikke ordet* Så skikkelig falskt og krampe ut ja. Syntes det var dårlig av henne at hun ikke sang på ordentlig. De pleier da å gjøre det, de som opptrer på Thomas og Harald? Playback, helt klart ja. Krampe? Hehe, det beskriver det hele veldig godt:-) 0 Siter
Gjest andolf Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Playback, helt klart ja. Krampe? Hehe, det beskriver det hele veldig godt:-) På dette nettstedet overgår dere alle. Dere stiller diagnoser i hytt og pine. Sjøl knasker dere tolvon/sipramil, og eter ikke bare retten, men bordet også. Så snakker dere om å være manisk:) 0 Siter
tonie Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 På dette nettstedet overgår dere alle. Dere stiller diagnoser i hytt og pine. Sjøl knasker dere tolvon/sipramil, og eter ikke bare retten, men bordet også. Så snakker dere om å være manisk:) Goggeligoggeli:-) 0 Siter
tonie Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1146865488' post='3100478] Sikkert begge deler! Tok av hun.. Ja, så til den milde breddegrad. Det var faktisk ganske så fascinerende:-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Ja, så til den milde breddegrad. Det var faktisk ganske så fascinerende:-) He he..du sier noe der. Jeg ble i allfall fengslet. Vanskelig å ta øynene vekk fra mennesket 0 Siter
Gjest andolf Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Goggeligoggeli:-) Forventa noe sånt;) Du liker ikke at noen bryter inn i klikken:) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Forventa noe sånt;) Du liker ikke at noen bryter inn i klikken:) opplagt 0 Siter
Gjest rota Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Se på NRK snart, så kommer hun der også, og da kan du høre flere som er enig med deg. Glam sa til henne: Lugna lite ner Carola. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg vil ha en sånn bukse hun hadde, den var så fin! 0 Siter
tonie Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Se på NRK snart, så kommer hun der også, og da kan du høre flere som er enig med deg. Glam sa til henne: Lugna lite ner Carola. Uh, jeg vet ikke om jeg orker å se det en gang til. Har enda ikke fått ned pulsen etter forrige runde;-) 0 Siter
tonie Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Forventa noe sånt;) Du liker ikke at noen bryter inn i klikken:) Klikken? Har jeg en klikk? Hurra! (?) :-) 0 Siter
tonie Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Jeg vil ha en sånn bukse hun hadde, den var så fin! Enig! Den var skikkelig fin. Men du ville ikke valgt en sånn overdel, sant...? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Enig! Den var skikkelig fin. Men du ville ikke valgt en sånn overdel, sant...? Hun rammet jo inn puppa sine 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hun rammet jo inn puppa sine *LOL* Er det silikon eller bare utrolig bra teiping på gang? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Enig! Den var skikkelig fin. Men du ville ikke valgt en sånn overdel, sant...? Jeg hadde nok droppet den overdelen, men så har ikke jeg et sånt framparti som henne da, he he. Det hadde ikke blitt så voldsomt på meg. 0 Siter
Piraye Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Ja det så ikke helt bra ut det der. Skikkelig så facinerende! Greide ikke ta øya vekk fra henne! Tilslutt kjente jeg meg så flau på hennes vegne at jeg prøvde å fokuserer på pc'n. Men er vanskelig når man blir helt paralysert av opptredenen! Hun oppnådde vel forsåvidt det hun ville. Et sceneshow som huskes! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 På dette nettstedet overgår dere alle. Dere stiller diagnoser i hytt og pine. Sjøl knasker dere tolvon/sipramil, og eter ikke bare retten, men bordet også. Så snakker dere om å være manisk:) De som spiser cipramil og tolvon er ikke maniske. De er deprimerte, og kjenner desto bedre igjen en manisk når de ser en... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.