Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest andolf
Skrevet

De som spiser cipramil og tolvon er ikke maniske. De er deprimerte, og kjenner desto bedre igjen en manisk når de ser en...

Det har du sikkert rett i. Men noen av kvinnfolka som skriver her inne blir helt fra seg når de ser en velskapt person på TV.

De finner alskens feil og skavanker på dem, hva kalles det når man har det på den måten da, bugge-jenta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har du sikkert rett i. Men noen av kvinnfolka som skriver her inne blir helt fra seg når de ser en velskapt person på TV.

De finner alskens feil og skavanker på dem, hva kalles det når man har det på den måten da, bugge-jenta?

Men andolf, det blir liksom litt dumt hvis de velskapte skal slippe unna alt som heter kritikk fordi de mer vanlige av oss blir stempla som det ene og det andre dersom vi er så freidige at vi ytrer et kritisk ord. Jeg tar meg friheten å kritisere hvem jeg vil, pen eller mindre pen.

Det var en fryktelig masete opptreden. Bortimot den verste jeg har sett, og sånn er det med den saken. Jeg har aldri vært mer enig med Jostein Pedersen:-)

bugge -jenta
Skrevet

Det kalles for en måte å forderve seg selv på. Vi gjør det stadig vekk i tankeløshet, og tenker det ikke gjør så mye. Men det skader mer den som gjør det enn den som får det. Noen dyrker det, andre er innom det i ny og ne. De som dyrker det kan ende opp med å være --- ufordragelige.

Skrevet

Jeg så henne ikke på teve i går, men har sett og hørt sangen hun skal opptre med (hadde de i allefall tatt bort de Fångad av en stormvind-vindmaskinene ...).

Men _en_ ting kan ingen ta fra henne. Hun har Stemme med stor S. Litt vel mye vibrato i denne låta, men hun kan virkelig synge.

Gjest andolf
Skrevet

Det kalles for en måte å forderve seg selv på. Vi gjør det stadig vekk i tankeløshet, og tenker det ikke gjør så mye. Men det skader mer den som gjør det enn den som får det. Noen dyrker det, andre er innom det i ny og ne. De som dyrker det kan ende opp med å være --- ufordragelige.

Takk for godt svar.

Skrevet

Jeg så henne i går kveld! Hun så jo ut som om hun var i en psykisk transe på scenen... En blanding av Tina Turner-wannabe og dyp psykose :-o

Fikk faktisk litt vondt i hjertet - så syk så hun ut...

Gjest andolf
Skrevet

Men andolf, det blir liksom litt dumt hvis de velskapte skal slippe unna alt som heter kritikk fordi de mer vanlige av oss blir stempla som det ene og det andre dersom vi er så freidige at vi ytrer et kritisk ord. Jeg tar meg friheten å kritisere hvem jeg vil, pen eller mindre pen.

Det var en fryktelig masete opptreden. Bortimot den verste jeg har sett, og sånn er det med den saken. Jeg har aldri vært mer enig med Jostein Pedersen:-)

Selv Carola kan bli satt ut av pinlige og frekke spørsmål.

De fåeste av oss har trådt "rent" underveis på vår sti, og det behøves ikke rippes opp i til en vær tid.

Skrevet

Selv Carola kan bli satt ut av pinlige og frekke spørsmål.

De fåeste av oss har trådt "rent" underveis på vår sti, og det behøves ikke rippes opp i til en vær tid.

Jaja, uheldige (nåvel...) uttalelser er nå _en_ ting. Jeg snakker bare om hennes krampaktige bidrag til årets Grand Prix i denne tråden. Kan jeg få lov til å mene at det var rævva? :-)

Ugga Bugga
Skrevet

Enig! Den var skikkelig fin. Men du ville ikke valgt en sånn overdel, sant...?

Har du et bilde? Nå ble jeg nysgjerrig.

Skrevet

Har du et bilde? Nå ble jeg nysgjerrig.

Dessverre. Hvit piratbukse av et eller annet slag. Har lest et sted at damen bare bruker klær fra svenske designere under oppkjøringa til Grand Prix, selve konkurransen og turneen som følger etterpå. Da kan vi vel gå ut fra at den buksa koster litt? Fin var den nå i alle fall:-)

Gjest andolf
Skrevet

Jaja, uheldige (nåvel...) uttalelser er nå _en_ ting. Jeg snakker bare om hennes krampaktige bidrag til årets Grand Prix i denne tråden. Kan jeg få lov til å mene at det var rævva? :-)

Tja, om du er like veldreid som Carola så;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Klikken? Har jeg en klikk? Hurra! (?)

:-)

Du kunne ha vært med i ulveklikken om du hadde villet!

*Fortsatt snurt*

Skrevet

Tja, om du er like veldreid som Carola så;)

Selvsagt er jeg det, andolf. Og det uten Botox;-)

Gjest andolf
Skrevet

Selvsagt er jeg det, andolf. Og det uten Botox;-)

Botox, er det overdelen hun hadde på deg?

Dæven hun var veldreid i den.

Skrevet

Du kunne ha vært med i ulveklikken om du hadde villet!

*Fortsatt snurt*

Å, det hadde jeg nesten glemt:-) Hvor var det det skar seg? Ulveflokken blir kanskje litt i skumleste laget for meg. Jeg er nok mer...Skal vi si pusete? Hehe.

Skrevet

Botox, er det overdelen hun hadde på deg?

Dæven hun var veldreid i den.

Hehe, det var Botoxen ja. Rynkefri topp:-)

Gjest andolf
Skrevet

Hehe, det var Botoxen ja. Rynkefri topp:-)

Den tok kaka, rålekker.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å, det hadde jeg nesten glemt:-) Hvor var det det skar seg? Ulveflokken blir kanskje litt i skumleste laget for meg. Jeg er nok mer...Skal vi si pusete? Hehe.

"Hvor var det det skar seg?"

Jeg tror nesten ikke du tok mitt fantastiske tilbud på alvor?

Men jeg er en veldig veloppdragen og striglet ulvinne, som selv en pus kunne føle seg trygg på ;)

http://real.nrk.no/img/50429.jpeg

Gjest finbeckk
Skrevet

"Hvor var det det skar seg?"

Jeg tror nesten ikke du tok mitt fantastiske tilbud på alvor?

Men jeg er en veldig veloppdragen og striglet ulvinne, som selv en pus kunne føle seg trygg på ;)

http://real.nrk.no/img/50429.jpeg

Denne kunne det bli fine skaller av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...