Gå til innhold

Er det sant at stemmen forandrer seg...

Anbefalte innlegg

idaho1365380892
Skrevet

...etter at man har fått fjernet mandlene??Jeg mener for alltid altså...???Har hørt det...skal fjerne mandlene om en uke og hører at det er HELT JÆ...G...!!Noen som har noen gode råd for restitusjons tida?!

Takk for svar=)

Videoannonse
Annonse
Gjest trultemor26
Skrevet

Nei, jeg har fjernet mandlene i voksen alder og merket ikkenoe forskjell, det har ikke noen rundt meg gjort heller. Klart det høres ut som man har en potet i halsen en uke eller 2 etter operasjonen, men så blir du deg selv igjen. :)

Gjest lykke til:)
Skrevet

Etter at jeg fjernet mandlene hadde jeg store problemer med å snakke i flere dager. Spise og drikke var heller ikke noe særlig. (gikk ned noen kilo da:) men det varte ikke veldig lenge..) Har egentlig ikke så mange tips å gi, men for meg hjalp det veldig å tvinge ned noen slurker med vann. Var vondt ja, men da gikk det fortere over. Hverken jeg eller andre rundt meg merket at stemmen ble forandret. Det har jeg heller aldri hørt om.. Går nok bra:)

Lykke til

Skrevet

Fjernet mandlene for halvannet år siden og har fremdeles den samme gamle stemmen jeg. :o)

Mulig det kan skje hos barn som ikke har den samme muskelkontrollen ennå?

filiokus81
Skrevet

Spis is! Deilig kaldt og lindrende.

Gjest linnelinn
Skrevet

venninna mi fjernet mandlene for et år siden eller to, hun har nøyaktig samme stemme:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...