idaho1365380892 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 ...etter at man har fått fjernet mandlene??Jeg mener for alltid altså...???Har hørt det...skal fjerne mandlene om en uke og hører at det er HELT JÆ...G...!!Noen som har noen gode råd for restitusjons tida?! Takk for svar=) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Nei, jeg har fjernet mandlene i voksen alder og merket ikkenoe forskjell, det har ikke noen rundt meg gjort heller. Klart det høres ut som man har en potet i halsen en uke eller 2 etter operasjonen, men så blir du deg selv igjen. 0 Siter
Gjest lykke til:) Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Etter at jeg fjernet mandlene hadde jeg store problemer med å snakke i flere dager. Spise og drikke var heller ikke noe særlig. (gikk ned noen kilo da:) men det varte ikke veldig lenge..) Har egentlig ikke så mange tips å gi, men for meg hjalp det veldig å tvinge ned noen slurker med vann. Var vondt ja, men da gikk det fortere over. Hverken jeg eller andre rundt meg merket at stemmen ble forandret. Det har jeg heller aldri hørt om.. Går nok bra:) Lykke til 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Fjernet mandlene for halvannet år siden og har fremdeles den samme gamle stemmen jeg. ) Mulig det kan skje hos barn som ikke har den samme muskelkontrollen ennå? 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 venninna mi fjernet mandlene for et år siden eller to, hun har nøyaktig samme stemme:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.