Gjest rota Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hvis noen lurer på hvem som vinner i år, så kan jeg herved fortelle at det er Sveits. Ja, ihvertfall hvis Europa faller like pladask som meg. Den låten har alt, melodi, tekst, fine stemmer, fin oppbygging, ja simpelthen alt. Enig? 0 Siter
Gyda Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Har du satt deg så nøye inn i det allerede, altså? Hm. Ligger melodiene ute på NRKs sider siden du har full oversikt? 0 Siter
Gyda Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Nå har jeg vært inne på NRKs sider og hørt på Sveits' bidrag. Jeg kan være med på at stemmene er bra, melodien har jeg hørt mange ganger før - og teksten? Større klisje enn dette finner man knapt. (Hvis vi alle gir litt, så blir det godt for alle å leve her på jorden.) Huff! 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Nå har jeg vært inne på NRKs sider og hørt på Sveits' bidrag. Jeg kan være med på at stemmene er bra, melodien har jeg hørt mange ganger før - og teksten? Større klisje enn dette finner man knapt. (Hvis vi alle gir litt, så blir det godt for alle å leve her på jorden.) Huff! Sjekk det finske bidraget! 0 Siter
Gjest rota Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Nå har jeg vært inne på NRKs sider og hørt på Sveits' bidrag. Jeg kan være med på at stemmene er bra, melodien har jeg hørt mange ganger før - og teksten? Større klisje enn dette finner man knapt. (Hvis vi alle gir litt, så blir det godt for alle å leve her på jorden.) Huff! Ja, jeg er enig i at teksten er sånn klisjèaktig, men jeg tror kanskje akkurat denne klisjèen vil gå inn hos folk i disse uro tider. Men Makedonia er også veldig bra synes jeg. Den sitter igjen i hodet liksom. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Sjekk det finske bidraget! Ja, det er kult. Hvis Finland skulle vinne, ville det vært veldig gøy. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Liker "Alvedansen" jeg! Men nå har ikke jeg fått med meg noen av de andre bidragene da, bortsett fra den patetiske oppvisningen fra Carola på Senkveld i går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.