Gå til innhold

Melodi Grand Prix

Anbefalte innlegg

Gjest rota
Skrevet

Hvis noen lurer på hvem som vinner i år, så kan jeg herved fortelle at det er Sveits.

Ja, ihvertfall hvis Europa faller like pladask som meg.

Den låten har alt, melodi, tekst, fine stemmer, fin oppbygging, ja simpelthen alt.

Enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du satt deg så nøye inn i det allerede, altså? Hm.

Ligger melodiene ute på NRKs sider siden du har full oversikt?

Skrevet

Nå har jeg vært inne på NRKs sider og hørt på Sveits' bidrag.

Jeg kan være med på at stemmene er bra, melodien har jeg hørt mange ganger før - og teksten? Større klisje enn dette finner man knapt. (Hvis vi alle gir litt, så blir det godt for alle å leve her på jorden.)

Huff!

Gjest god helg
Skrevet

Jeg kan være med på at stemmene er bra, melodien har jeg hørt mange ganger før - og teksten? Større klisje enn dette finner man knapt. (Hvis vi alle gir litt, så blir det godt for alle å leve her på jorden.)

Huff!

Sjekk det finske bidraget!

Gjest rota
Skrevet

Huff!

Ja, jeg er enig i at teksten er sånn klisjèaktig, men jeg tror kanskje akkurat denne klisjèen vil gå inn hos folk i disse uro tider.

Men Makedonia er også veldig bra synes jeg. Den sitter igjen i hodet liksom.

Gjest rota
Skrevet

Sjekk det finske bidraget!

Ja, det er kult. Hvis Finland skulle vinne, ville det vært veldig gøy.

filiokus81
Skrevet

Liker "Alvedansen" jeg! Men nå har ikke jeg fått med meg noen av de andre bidragene da, bortsett fra den patetiske oppvisningen fra Carola på Senkveld i går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...