Gjest Varg i Veum Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg har bestilt meg ny mobil. I den jeg har nå sitter det samme SIM-kortet som jeg fikk med min første mobil kjøpt i 1999 (har hatt samme abonnement hele tiden). Er dagens SIM-kort endret/forbedret på noen måte eller har det ingen hensikt å evt. få nytt fra NetCom? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Nå er jeg Telenor-kunde, så det er ikke sikkert rutinene er de samme. Jeg fikk automatisk nytt SIM-kort fra dem en gang fordi det jeg hadde var for gammelt. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Nå er jeg Telenor-kunde, så det er ikke sikkert rutinene er de samme. Jeg fikk automatisk nytt SIM-kort fra dem en gang fordi det jeg hadde var for gammelt. Jeg er også Telenorkunde, men har aldri fått noe nytt SIM-kort. Og mitt er ca. 6-7 år gammelt. 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Nå er jeg Telenor-kunde, så det er ikke sikkert rutinene er de samme. Jeg fikk automatisk nytt SIM-kort fra dem en gang fordi det jeg hadde var for gammelt. NetCom tar 200.- for å sende nytt SIM-kort, ser det ut som. Så om det ikke er noe vits håper jeg å la det være 0 Siter
Signaturelle Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg tror nyere SIM-kort har litt andre funksjoner, og mer lagrinsplass? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.