George_Costanza Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 I vinter brukte jeg en lue som klødde fælt og jeg klødde meg med håndflaten mot panne issen, der klødde det værst. Først i april begynte jeg å se tydelig at håret har blitt tynnere i luggen tror dette har med det at jeg klødde ofte hardt i håret på grunn av luen. Men det virker som hårstråene er på vei tilbake, men så går det en stund og de blir borte igjen. Ingen i familien er skallet eller lider av noen form for hårtap. Nærmer seg sommeren og jeg liker å ha litt lang lugg, men nå som panne luggen er blitt synelig tynn vurderer jeg å klippe meg helt kort. Har hørt at Ølgjær eller B-vitamin kosttilskudd kan sørge for at hårrøttene vokser fortere, noen som har noen erfaring med det? Og isåfall hvor ofte og hvor lenge må jeg bruke det? Hva anbefales? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229455-%C3%B8lgj%C3%A6r-eller-b-vitamin-kosttilskudd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.