Gå til innhold

Ølgjær eller B-Vitamin kosttilskudd?

Anbefalte innlegg

George_Costanza

I vinter brukte jeg en lue som klødde fælt og jeg klødde meg med håndflaten mot panne issen, der klødde det værst.

Først i april begynte jeg å se tydelig at håret har blitt tynnere i luggen tror dette har med det at jeg klødde ofte hardt i håret på grunn av luen.

Men det virker som hårstråene er på vei tilbake, men så går det en stund og de blir borte igjen. Ingen i familien er skallet eller lider av noen form for hårtap. Nærmer seg sommeren og jeg liker å ha litt lang lugg, men nå som panne luggen er blitt synelig tynn vurderer jeg å klippe meg helt kort. Har hørt at Ølgjær eller B-vitamin kosttilskudd kan sørge for at hårrøttene vokser fortere, noen som har noen erfaring med det?

Og isåfall hvor ofte og hvor lenge må jeg bruke det? Hva anbefales?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...