Gå til innhold

nå er jeg usikker.,hva feiler meg?


Gjest mbo

Anbefalte innlegg

jeg svinger mye i humør fra dag til dag.

Har i oppstart og økning av AD vært høgt oppe.

Ikke sånn at jeg gjør inpulskjøp og handler over evne men jeg blir ekstremt glad og veldig taletrengt og krever mye oppmerksomhet,har tusen planer og skal fikse det meste.

Fikk dette en gang under oppstart med Soloft og da vasket jeg ned hele huset på tre dager og planla alt jeg skulle gjøre.

Ved oppstart på Cipralex fikk jeg et par dager jeg ikke kunne være i ro,

snakket i ett kjør og samtidig følte jeg at jeg var for høgt oppe.

Fikk samme symptomer da jeg økte Cipralex til 15mg.

Nå har jeg gått på 15mg Cipralex en stund og føler meg bare tung trøtt men urolig og har et voldsomt tankekjør.(grubler)

Vet ikke lenger om dette er rette behandlingen for meg,

Noen som kjenner igjen noe av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

For en med "mulig" GAD, tror jeg ikke nettet eller dette forumet nødvendigvis er rette plassen til å bruke _mye tid_ på rundt spekulering av ulike diagnoser.

Jeg tror det er viktig å få kontakt med en dyktig psykiater du kan snakke grundig med, som kan hjelpe med rett diagnose.

Problemet her inne er at her er veldig mange kokker, og det kan føre til "søl" i hodet på noen som lider av mye tankekjør, og tenker mye i baner som hvis, kanskje, men, på den ene siden, på den andre osv.

Forumet kan virke oppklarende, men samtidig må en være klar over at man kan bli forvirret også. Så en må selv kjenne etter om det er bra å jobbe med dette området her og nå. Eller om det fører til mer tankekjør, slik at en heller bør jobbe med problemet hos noen i RL.

Jeg bare sier det til deg som noe du kan ha i tankene.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...