Gå til innhold

God parfyme??

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Jeg vil kjøpe meg en ny parfyme men vil gjerne ha forslag på hva. Jeg vet at det er helt individuelt hva man liker, men hvorfor ikke begynne med forslag fra dere? Jeg liker ikke den typen parfyme som er veldig "fruktige". Jeg liker bedre de med litt musk og sandel etc. Men - det må ikke være en typisk kveldsparfyme som er veldig tung. En lett og varm parfyme vil jeg ha...

Noen gode forslag???

Videoannonse
Annonse
Gjest sirikat
Skrevet

Jeg simpelthen ELSKER Prada fra Prada. Nydelig, hvis du liker litt sjokoladeaktig musk, så burde du prøve den.

Gjest blame
Skrevet

Jeg er utrolig glad i årets sommerparfyme fra Escada, men på storsenteret her er det den eneste parfymen hvor prøveflaska faktisk er lenket i disken, så det er vel jeg og fjortisene som liker den.. hehe

Mary Poppins
Skrevet

Burburry London Weekend er nydelig.

Gjest sirikat
Skrevet

Jeg er utrolig glad i årets sommerparfyme fra Escada, men på storsenteret her er det den eneste parfymen hvor prøveflaska faktisk er lenket i disken, så det er vel jeg og fjortisene som liker den.. hehe

Men den er vel veldig frisk og fruktig?

Jeg liker noen slike lukter, men Escadas blir litt i det meste laget for meg..

Ilovenewyork
Skrevet

Curious,Britney Spears.

Den er KNALL god.

Min mann vil ikke at jeg skal ha noen annen parafyme på meg.

Om han tenker på Britney når jeg har den på meg,vites ikke :o).

Gjest blame
Skrevet

Men den er vel veldig frisk og fruktig?

Jeg liker noen slike lukter, men Escadas blir litt i det meste laget for meg..

Den er veldig fruktig og søt, lukter kanskje litt bringebær?

Jeg er utrolig glad i den iallfall.

Chance1365380587
Skrevet

Coco Mademoiselle fra Chanel er min favoritt! Nydelig duft som du ikke blir lei! Likte den bare sånn passe første gangen, men så ble den bare bedre og bedre! Bodylotion er helt nydelig!

Gjest Tineralb
Skrevet

Deep Red fra Hugo Boss er litt dunkel i tonen, men likevel frisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...