Gå til innhold

Til Buggejenta.


Gjest mbo

Anbefalte innlegg

Hei.

Har du forsøkt stemningsstabiliserende medisin og hvordan virket den i tilfelle.

Håper du har en så bra dag som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Nei, det har jeg ikke. Ingen av mine psykiatere har noen gang trodd jeg hører hjemme i det bipolare spekteret. Og det tror jeg de har rett i. Jeg har blandet angst og depresjonsdiagnose, og gjentatte depressive episoder er brukt. Det er vel diagnosene som er brukt om meg tror jeg, også panikkangst i tenårene.

Så har jeg en rekke somatiske.

Det kunne sikkert vært mulig å sette flere på meg hvis en la godviljen til, siden jeg er utsatt for overgrep, sliter med spiseproblematikk, særlig før. Men vi vet jo hva som er problemet og psykiaterene mine "samler ikke" på diagnoser. Det eneste begge har sagt er at de mener jeg ikke har noen personlighetsforstyrrelser.

Vi får se hva som skjer hvis jeg skal søke om midlertidig uføretrygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke. Ingen av mine psykiatere har noen gang trodd jeg hører hjemme i det bipolare spekteret. Og det tror jeg de har rett i. Jeg har blandet angst og depresjonsdiagnose, og gjentatte depressive episoder er brukt. Det er vel diagnosene som er brukt om meg tror jeg, også panikkangst i tenårene.

Så har jeg en rekke somatiske.

Det kunne sikkert vært mulig å sette flere på meg hvis en la godviljen til, siden jeg er utsatt for overgrep, sliter med spiseproblematikk, særlig før. Men vi vet jo hva som er problemet og psykiaterene mine "samler ikke" på diagnoser. Det eneste begge har sagt er at de mener jeg ikke har noen personlighetsforstyrrelser.

Vi får se hva som skjer hvis jeg skal søke om midlertidig uføretrygd.

Hei.

Tror jeg tar meg en pause fra DOL jeg,begynner visst og bli paranoid.

Har vært i hagen og jobbet litt men dårlig med kreftene,

sundt og være ute i allefall.

Nydelig vær,prøver og nyte det.

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Hei.

Tror jeg tar meg en pause fra DOL jeg,begynner visst og bli paranoid.

Har vært i hagen og jobbet litt men dårlig med kreftene,

sundt og være ute i allefall.

Nydelig vær,prøver og nyte det.

klem.

Visst tankekjøret blir for stort, kan det være lurt i perioder. Det kan være hektisk her inne i blant.

Selv prøvde jeg en liten dose zyprexa mot tankekjør. For noen hjelper det veldig. Det er et antipsykotisk middel, noe jeg aldri har vært, men det brukes også mot angsttankekjør. Og da en veldig liten dose, for min del.

Du kan bruke det som tillegg til SSRI. Bare nevner det så du vet det finnes.

Prøv å være mye ute, nyt sola hvis du klarer det. Les en god bok hvis du orker. Hold kontakt med legen din. Vi snakkes.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...