Gå til innhold

Har vi ikke nok katter her hjemme?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er litt i overkant ja - hvorfor ikke gi 100.000,- til foreningen for omplassering av dyr i Norge og hjelpe haugevis av katter her i stedet?

laguna1365380434
Skrevet

Tja..Litt ektravagant var det jo..MEN - Jeg har stor forståelse for at en selvsagt blir glad DEN individuele katten og at en katt ikke bare er enkatt, liksom.

Penger brukes på så mye skit hele tiden, så hvorfor velge ut å kritisere akkurat penger som i det minste blir brukt fra et varmt og medfølende hjerte?

Jeg har flere spørsmål å stille til folk som MÅ ha hytte nummer to og sånn jeg da.

petter smart
Skrevet

Å bruke 100 000 på noen hjemløse katter er en skam.

Hvert år kommer haugevis av flyktninger til kanariøyene. Mange omkommer på veien dit.

I fare for å høres ut som Sør vil jeg påstå at det hadde vært mye bedre å hjulpet disse.

Og skal en først bruke penger på katter finnes det masse katter i Norge som trenger et hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...