Gjest fyttikatta Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 http://www.aftenposten.no/dyr/article1305833.ece Idioti 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Dette er litt i overkant ja - hvorfor ikke gi 100.000,- til foreningen for omplassering av dyr i Norge og hjelpe haugevis av katter her i stedet? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Tja..Litt ektravagant var det jo..MEN - Jeg har stor forståelse for at en selvsagt blir glad DEN individuele katten og at en katt ikke bare er enkatt, liksom. Penger brukes på så mye skit hele tiden, så hvorfor velge ut å kritisere akkurat penger som i det minste blir brukt fra et varmt og medfølende hjerte? Jeg har flere spørsmål å stille til folk som MÅ ha hytte nummer to og sånn jeg da. 0 Siter
petter smart Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Å bruke 100 000 på noen hjemløse katter er en skam. Hvert år kommer haugevis av flyktninger til kanariøyene. Mange omkommer på veien dit. I fare for å høres ut som Sør vil jeg påstå at det hadde vært mye bedre å hjulpet disse. Og skal en først bruke penger på katter finnes det masse katter i Norge som trenger et hjem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.