citygirl Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Spør bruden, du. Hvis hun synes det er OK, så er det sikkert OK:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Sprit det opp med et sjal og hårpynt i en litt sprek farge, så er det sikkert ok, synes 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Nå er ikke jeg så veldig inne i skikk og bruk rundt bryllup, men jeg kan ikke skjønne at det skal være noe problem å gå i sort. I gamle dager brukte jo bl.a. bruden sort. 0 Siter
KaVa Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Spør bruden, dersom det er ok for henne, så er det OK, skikk og bruk eller ikke:-) Som andre sier i tråden: Du kan sprite det opp med et fint sjal, tilbehør med litt farger, dersom det passer til kjolen. Jeg for min del ville ikke brydd meg om forloveren min kom i en striesekk, såfremt hun kom til brylluppet mitt :-) Tror faktisk ikke jeg la merke til hva noen av damene i brylluppet mitt hadde på seg, jeg .... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.