Gå til innhold

Kan jeg som forlover gå i sort kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør bruden, du. Hvis hun synes det er OK, så er det sikkert OK:-)

Fortsetter under...

mariaflyfly
Skrevet

Sprit det opp med et sjal og hårpynt i en litt sprek farge, så er det sikkert ok,

synes

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Nå er ikke jeg så veldig inne i skikk og bruk rundt bryllup, men jeg kan ikke skjønne at det skal være noe problem å gå i sort. I gamle dager brukte jo bl.a. bruden sort.

Skrevet

Spør bruden, dersom det er ok for henne, så er det OK, skikk og bruk eller ikke:-) Som andre sier i tråden: Du kan sprite det opp med et fint sjal, tilbehør med litt farger, dersom det passer til kjolen.

Jeg for min del ville ikke brydd meg om forloveren min kom i en striesekk, såfremt hun kom til brylluppet mitt :-) Tror faktisk ikke jeg la merke til hva noen av damene i brylluppet mitt hadde på seg, jeg ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...