Gå til innhold

Hvorfor er DU hjemme på denne..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..vakre solskinnsdagen? (Hvis det da er en vakker solskinnsdag der du bor;-))

Selv er jeg hjemme fordi jeg har vært ute og trasket, spist kinamat og sånn i parken, kjørt rides etc hele dagen, og fordi jeg ble solbrent av det, fordi jeg måtte vanne kattene og fordi jeg er fylesjuk FORTSATT fordi vi nøt den vakre sommerdagen _i går_ med eksessesivt mye fludium..(Det går ikke ETT år der jeg skjønner uten bitter erfaring at jeg blir møkkfull av å drikke øl i parken i solasteika første sommer dagen..En tabbe jeg forøvrig delte med MANGE i går..;-))

Og dessuten stikker jeg sikkert ut igjen etterpå.

Men altså, hvorfor?

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• Hatsumomo

3

• EllaJo

3

• Mary Poppins

2

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har vært ute å solet meg (og lest.. vel latt som jeg har lest..) i hele dag. Nå har jeg gått en spasertur med en venninne. Snart skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg ren og pen til jeg skal ut å spise på en veldig hyggelig ute-resturant ikveld som ligger rett ved vannet. En herlig dag! :0)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg veksler mellom å sitte inne og ute. Må jo ha med litt av godværet, så klart... Kjekt med kort vei til pc'en, da...

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har vært ute å solet meg (og lest.. vel latt som jeg har lest..) i hele dag. Nå har jeg gått en spasertur med en venninne. Snart skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg ren og pen til jeg skal ut å spise på en veldig hyggelig ute-resturant ikveld som ligger rett ved vannet. En herlig dag! :0)

Så bra! Hørtes ut som en veldig fin dag..Og som om det blir en fin kveld! Kos dere! :-)

Skrevet

Akkurat nå er jeg hjemme fordi jeg og mannen har et pusterom.

Vi har vært ute å handlet i hele dag, og skal nå ut på kino.

Så har vel egentlig ikke vært noe hjemme ;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg veksler mellom å sitte inne og ute. Må jo ha med litt av godværet, så klart... Kjekt med kort vei til pc'en, da...

Det er veldig kjekt! Jeg har ikke noe særlig til bakhage egentlig, så jeg har litt lenger vei til PCen når jeg først går ut..;-)

Men jeg merket at det var veldig digg å være litt inne nå også..to dager med hektisk parkliv i godværet ar på, selvom jeg selvfølgelig ønsker mere av samme hjertlig velkommen! Nå har vi jammen fortjent litt sommer etter DEN fimbulvinteren!

laguna1365380434
Skrevet

Akkurat nå er jeg hjemme fordi jeg og mannen har et pusterom.

Vi har vært ute å handlet i hele dag, og skal nå ut på kino.

Så har vel egentlig ikke vært noe hjemme ;)

Så koselig! Ha det fint på kino! :-)

Mary Poppins
Skrevet

Så bra! Hørtes ut som en veldig fin dag..Og som om det blir en fin kveld! Kos dere! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Takk! Skal prøve det! Det blir nok ikke noe heisann i kveld da det var heisann så det holdt i går..:-o

Men skal jabbe en tur til ut i verden på et punkt, og etterpå sikkert vegetere med en bok eller en film eller noe..

Gjest vil ha fri
Skrevet

Fordi jeg forbreder meg til eksamen. Sukk.. Får nøye meg med å titte litt ut av vinduet innimellom:)

laguna1365380434
Skrevet

Einsemd, heter det vel..

Hm? Hvor da? Har jeg ment det?

*treg* :-o

Gjest Aliendol
Skrevet

Hm? Hvor da? Har jeg ment det?

*treg* :-o

Tenkte mer på meg.

laguna1365380434
Skrevet

Tenkte mer på meg.

Einsemd? Hva er det? Er jeg kjempetreg nå?

Uansett hva det måtte bety, håper jeg du har hatt glede av den fine solskinnsdagen! :-)

Gjest Aliendol
Skrevet

Einsemd? Hva er det? Er jeg kjempetreg nå?

Uansett hva det måtte bety, håper jeg du har hatt glede av den fine solskinnsdagen! :-)

Skrevet

Så koselig! Ha det fint på kino! :-)

Åh takk for det :)

Blir nok skøy på kino, skal se Mission Impossible 3 :)

Skrevet

Fordi jeg forbreder meg til eksamen. Sukk.. Får nøye meg med å titte litt ut av vinduet innimellom:)

Ja du, eksamen ja. Skal ha det på mandag, så strengt tatt burde jeg sittet i solen og lest egentlig.

Meeeeen, motivasjonen er ikke der idag.

laguna1365380434
Skrevet

Åh takk for det :)

Blir nok skøy på kino, skal se Mission Impossible 3 :)

Kult! Det blir sikkert gøy! :-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg har nesten ikke vært hjemme/inne i dag, men nå har jeg landet :-)

Jeg overnattet hos ei venninne etter en fest/venninnekveld i går, og labbet hjem i formiddag i det fine været.

Så var jeg ute litt i hagen, før vi kjørte en tur og var med på bygdebasar :-) Koselig!

Nå har vi handlet, hentet eldstemann, og ungene har spist lørdagsgodt. Så nå skal jeg lage pizza som vi skal kose oss med om en times tid!

Gjest vil ha fri
Skrevet

Eksamen på mandag her og.. Jaja, første steget er å forlate doktoronline for en liten stund! Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...