laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 ..vakre solskinnsdagen? (Hvis det da er en vakker solskinnsdag der du bor;-)) Selv er jeg hjemme fordi jeg har vært ute og trasket, spist kinamat og sånn i parken, kjørt rides etc hele dagen, og fordi jeg ble solbrent av det, fordi jeg måtte vanne kattene og fordi jeg er fylesjuk FORTSATT fordi vi nøt den vakre sommerdagen _i går_ med eksessesivt mye fludium..(Det går ikke ETT år der jeg skjønner uten bitter erfaring at jeg blir møkkfull av å drikke øl i parken i solasteika første sommer dagen..En tabbe jeg forøvrig delte med MANGE i går..;-)) Og dessuten stikker jeg sikkert ut igjen etterpå. Men altså, hvorfor? :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg har vært ute å solet meg (og lest.. vel latt som jeg har lest..) i hele dag. Nå har jeg gått en spasertur med en venninne. Snart skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg ren og pen til jeg skal ut å spise på en veldig hyggelig ute-resturant ikveld som ligger rett ved vannet. En herlig dag! :0) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg veksler mellom å sitte inne og ute. Må jo ha med litt av godværet, så klart... Kjekt med kort vei til pc'en, da... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Jeg har vært ute å solet meg (og lest.. vel latt som jeg har lest..) i hele dag. Nå har jeg gått en spasertur med en venninne. Snart skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg ren og pen til jeg skal ut å spise på en veldig hyggelig ute-resturant ikveld som ligger rett ved vannet. En herlig dag! :0) Så bra! Hørtes ut som en veldig fin dag..Og som om det blir en fin kveld! Kos dere! :-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Akkurat nå er jeg hjemme fordi jeg og mannen har et pusterom. Vi har vært ute å handlet i hele dag, og skal nå ut på kino. Så har vel egentlig ikke vært noe hjemme 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Jeg veksler mellom å sitte inne og ute. Må jo ha med litt av godværet, så klart... Kjekt med kort vei til pc'en, da... Det er veldig kjekt! Jeg har ikke noe særlig til bakhage egentlig, så jeg har litt lenger vei til PCen når jeg først går ut..;-) Men jeg merket at det var veldig digg å være litt inne nå også..to dager med hektisk parkliv i godværet ar på, selvom jeg selvfølgelig ønsker mere av samme hjertlig velkommen! Nå har vi jammen fortjent litt sommer etter DEN fimbulvinteren! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Akkurat nå er jeg hjemme fordi jeg og mannen har et pusterom. Vi har vært ute å handlet i hele dag, og skal nå ut på kino. Så har vel egentlig ikke vært noe hjemme Så koselig! Ha det fint på kino! :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Så bra! Hørtes ut som en veldig fin dag..Og som om det blir en fin kveld! Kos dere! :-) Thanks :0) Ha en toppers kveld du også 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Thanks :0) Ha en toppers kveld du også Takk! Skal prøve det! Det blir nok ikke noe heisann i kveld da det var heisann så det holdt i går..:-o Men skal jabbe en tur til ut i verden på et punkt, og etterpå sikkert vegetere med en bok eller en film eller noe.. :-) 0 Siter
Gjest vil ha fri Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Thanks :0) Ha en toppers kveld du også Fordi jeg forbreder meg til eksamen. Sukk.. Får nøye meg med å titte litt ut av vinduet innimellom:) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Einsemd, heter det vel.. Hm? Hvor da? Har jeg ment det? *treg* :-o 0 Siter
Gjest Aliendol Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hm? Hvor da? Har jeg ment det? *treg* :-o Tenkte mer på meg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Tenkte mer på meg. Einsemd? Hva er det? Er jeg kjempetreg nå? Uansett hva det måtte bety, håper jeg du har hatt glede av den fine solskinnsdagen! :-) 0 Siter
Gjest Aliendol Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Einsemd? Hva er det? Er jeg kjempetreg nå? Uansett hva det måtte bety, håper jeg du har hatt glede av den fine solskinnsdagen! :-) :-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Så koselig! Ha det fint på kino! :-) Åh takk for det Blir nok skøy på kino, skal se Mission Impossible 3 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Fordi jeg forbreder meg til eksamen. Sukk.. Får nøye meg med å titte litt ut av vinduet innimellom:) Ja du, eksamen ja. Skal ha det på mandag, så strengt tatt burde jeg sittet i solen og lest egentlig. Meeeeen, motivasjonen er ikke der idag. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Åh takk for det Blir nok skøy på kino, skal se Mission Impossible 3 Kult! Det blir sikkert gøy! :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg har nesten ikke vært hjemme/inne i dag, men nå har jeg landet :-) Jeg overnattet hos ei venninne etter en fest/venninnekveld i går, og labbet hjem i formiddag i det fine været. Så var jeg ute litt i hagen, før vi kjørte en tur og var med på bygdebasar :-) Koselig! Nå har vi handlet, hentet eldstemann, og ungene har spist lørdagsgodt. Så nå skal jeg lage pizza som vi skal kose oss med om en times tid! 0 Siter
Gjest vil ha fri Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Eksamen på mandag her og.. Jaja, første steget er å forlate doktoronline for en liten stund! Lykke til:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.