Gå til innhold

Hvorfor er DU hjemme på denne..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har nesten ikke vært hjemme/inne i dag, men nå har jeg landet :-)

Jeg overnattet hos ei venninne etter en fest/venninnekveld i går, og labbet hjem i formiddag i det fine været.

Så var jeg ute litt i hagen, før vi kjørte en tur og var med på bygdebasar :-) Koselig!

Nå har vi handlet, hentet eldstemann, og ungene har spist lørdagsgodt. Så nå skal jeg lage pizza som vi skal kose oss med om en times tid!

Det hørtes jo ut som en helt nydelig dag det da! :-) Kos dere med pizzaen!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• Hatsumomo

3

• EllaJo

3

• Mary Poppins

2

laguna1365380434
Skrevet

Eksamen på mandag her og.. Jaja, første steget er å forlate doktoronline for en liten stund! Lykke til:)

Takk for det! :-) (Selvom jeg ikke skal ha eksamen altså, jeg bare grabbet "lykke tilen" for det, de er kjekke å ha;-))

Du får ha lykke til selv, det går nok fint! Tvi tvi!

:-)

Gjest blakk&syk
Skrevet

Blakk og syk,men har eget tilgjengelig, stort uteområde.

laguna1365380434
Skrevet

Blakk og syk,men har eget tilgjengelig, stort uteområde.

Huff da! God bedring både til deg og lommeboka!:-)

Blakk er jeg forøvrig sjøl og. Jeg ar vært ekstravagant med pengene mine i finværet. De satt løst, gitt:-I

Skrevet

Er hjemme fordi jeg skulle lest til ei prøve i mikrobiologi på onsdag. Men lesing har det blitt svært lite av, har sittet ute i sola i hele dag og har ikke orket å lese ennå...

laguna1365380434
Skrevet

Er hjemme fordi jeg skulle lest til ei prøve i mikrobiologi på onsdag. Men lesing har det blitt svært lite av, har sittet ute i sola i hele dag og har ikke orket å lese ennå...

En MÅ jo bare nyte helga når en først får servert en så bra ei på et fat! ;-) Det skjønner jeg godt! Det ordner seg sikkert på eksamen for det, og du får uansett ha lykke til! :-)

Skrevet

Fordi jeg for første gang på lenge har "helfri" i helga! Dvs. at ungene er hos faren, kjæresten min på jobb og jeg har ikke lørdagsvakt på jobb heller. :o)

Har vært en tur i byen i formiddag og nytt sommer-Trondheim, sittet i en solvegg på Bakklandet en stund og kjøpt søte, hvite 17. mai-sko til Vesla.

I ettermiddag syklet jeg en tur og handlet litt mer, bl.a. garn til sjalet jeg holder på å strikke som jeg skal ha på den nye hytta vår. :o) Har selvfølgelig glemt å kjøpe vin som jeg hadde tenkt, men... Skal kose meg med en kyllingmiddag og glede meg til i morra da jeg skal gå på kunst-museum sammen med min beste venninne som det er alt for lenge siden jeg traff sist! Så skal vi på kafe og prate, prate og prate. *Gleder seg masse*

Ren byhelg med andre ord, men jeg savner landet da...

Skrevet

En MÅ jo bare nyte helga når en først får servert en så bra ei på et fat! ;-) Det skjønner jeg godt! Det ordner seg sikkert på eksamen for det, og du får uansett ha lykke til! :-)

ja, en må nyte været mens en kan. det er heldigvis bare bestått/ikke bestått på prøva, så det går sikkert greir...

laguna1365380434
Skrevet

Fordi jeg for første gang på lenge har "helfri" i helga! Dvs. at ungene er hos faren, kjæresten min på jobb og jeg har ikke lørdagsvakt på jobb heller. :o)

Har vært en tur i byen i formiddag og nytt sommer-Trondheim, sittet i en solvegg på Bakklandet en stund og kjøpt søte, hvite 17. mai-sko til Vesla.

I ettermiddag syklet jeg en tur og handlet litt mer, bl.a. garn til sjalet jeg holder på å strikke som jeg skal ha på den nye hytta vår. :o) Har selvfølgelig glemt å kjøpe vin som jeg hadde tenkt, men... Skal kose meg med en kyllingmiddag og glede meg til i morra da jeg skal gå på kunst-museum sammen med min beste venninne som det er alt for lenge siden jeg traff sist! Så skal vi på kafe og prate, prate og prate. *Gleder seg masse*

Ren byhelg med andre ord, men jeg savner landet da...

Hørtes ut som en supertrivelig byhelg dette da! Kos deg med kyllingmiddagen og lykke til med sjalet! :-)

laguna1365380434
Skrevet

ja, en må nyte været mens en kan. det er heldigvis bare bestått/ikke bestått på prøva, så det går sikkert greir...

Good luck! :-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det er veldig kjekt! Jeg har ikke noe særlig til bakhage egentlig, så jeg har litt lenger vei til PCen når jeg først går ut..;-)

Men jeg merket at det var veldig digg å være litt inne nå også..to dager med hektisk parkliv i godværet ar på, selvom jeg selvfølgelig ønsker mere av samme hjertlig velkommen! Nå har vi jammen fortjent litt sommer etter DEN fimbulvinteren!

:-)

Ja, fyttirakker'n, denne våren kom seint, gitt... Selv om alle trodde ved juletider at vinteren var mirakuløst tidlig over. Men DER tok vi feil, gitt! Har aldri følt meg så tatt ved nesen av kong vinter før.

Samtidig har jeg egentlig vært glad over å slippe de store stormene eller katastrofene, når man ser hvor mye rart som skjer med klimaet for tiden. Det er ikke kult når hus blåser i stykker og hele byer oversvømmes.

(Huff.)

Håper i hvert fall sommeren blir fin! Og den etter der... Og etter der igjen... osv.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, fyttirakker'n, denne våren kom seint, gitt... Selv om alle trodde ved juletider at vinteren var mirakuløst tidlig over. Men DER tok vi feil, gitt! Har aldri følt meg så tatt ved nesen av kong vinter før.

Samtidig har jeg egentlig vært glad over å slippe de store stormene eller katastrofene, når man ser hvor mye rart som skjer med klimaet for tiden. Det er ikke kult når hus blåser i stykker og hele byer oversvømmes.

(Huff.)

Håper i hvert fall sommeren blir fin! Og den etter der... Og etter der igjen... osv.

Ja, det blir jo litt ille å sitte å sutre over været når en tenker på folk som seriøst har vær.

Men en klarer jo ikke helt å se de store perspektivet i ting, og jeg merker det på meg selv hvor BLID jeg blir når vinteren endelig slipper. Jeg plages av kulde og mørke, og blir nærmest sånn manisk glad når jeg blir varm igjen..;-) Eneste som plager meg nå er den der nevnte øldrikkingen i går. Og tanken på hva jeg drev på med! :-o Men dt også hadde føltes MYE verre om det var kaldt og mørkt ute! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Einsemd? Hva er det? Er jeg kjempetreg nå?

Uansett hva det måtte bety, håper jeg du har hatt glede av den fine solskinnsdagen! :-)

Nynorskordboka på nettet er kjekk å ha:

einsemd f1 det å vere einsam sitje i e-(a)

laguna1365380434
Skrevet

Nynorskordboka på nettet er kjekk å ha:

einsemd f1 det å vere einsam sitje i e-(a)

Ah! Jeg er lite treig da! Takker!:-)

Skrevet

Altfor mye barnevogner og dessuten så kan jeg ikke la minstemann være hjemme alene hele dagen.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ja, det blir jo litt ille å sitte å sutre over været når en tenker på folk som seriøst har vær.

Men en klarer jo ikke helt å se de store perspektivet i ting, og jeg merker det på meg selv hvor BLID jeg blir når vinteren endelig slipper. Jeg plages av kulde og mørke, og blir nærmest sånn manisk glad når jeg blir varm igjen..;-) Eneste som plager meg nå er den der nevnte øldrikkingen i går. Og tanken på hva jeg drev på med! :-o Men dt også hadde føltes MYE verre om det var kaldt og mørkt ute! ;-)

Helt enig - godt at mørketida er over.

Jeg er helt avhengig av sola. Hvis jeg skulle velge meg en religion, skulle sola være guden min. Håper ikke miljøproblemene får ta den fra oss noen gang!

*strekker fanatisk hals etter etterlengtete solstråler*

laguna1365380434
Skrevet

Altfor mye barnevogner og dessuten så kan jeg ikke la minstemann være hjemme alene hele dagen.

To gode grunner! :-) Men jeg håper jodu hadde det bra i været, sånn fordet da! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Helt enig - godt at mørketida er over.

Jeg er helt avhengig av sola. Hvis jeg skulle velge meg en religion, skulle sola være guden min. Håper ikke miljøproblemene får ta den fra oss noen gang!

*strekker fanatisk hals etter etterlengtete solstråler*

*strekker med* :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ah! Jeg er lite treig da! Takker!:-)

Bare hyggelig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...