Gå til innhold

Hvorfor er DU hjemme på denne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

To gode grunner! :-) Men jeg håper jodu hadde det bra i været, sånn fordet da! :-)

Jeg har det bra, solbrent og litt svimete fremdeles;o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• Hatsumomo

3

• EllaJo

3

• Mary Poppins

2

Ugga Bugga
Skrevet

Fordi jeg for første gang på lenge har "helfri" i helga! Dvs. at ungene er hos faren, kjæresten min på jobb og jeg har ikke lørdagsvakt på jobb heller. :o)

Har vært en tur i byen i formiddag og nytt sommer-Trondheim, sittet i en solvegg på Bakklandet en stund og kjøpt søte, hvite 17. mai-sko til Vesla.

I ettermiddag syklet jeg en tur og handlet litt mer, bl.a. garn til sjalet jeg holder på å strikke som jeg skal ha på den nye hytta vår. :o) Har selvfølgelig glemt å kjøpe vin som jeg hadde tenkt, men... Skal kose meg med en kyllingmiddag og glede meg til i morra da jeg skal gå på kunst-museum sammen med min beste venninne som det er alt for lenge siden jeg traff sist! Så skal vi på kafe og prate, prate og prate. *Gleder seg masse*

Ren byhelg med andre ord, men jeg savner landet da...

Det høres kjempehyggelig ut.

Skrevet

Åh, nå fikk jeg akutt løkkalengsel:-) Må prøve å rekke noen grillrunder der med øl attåt i løpet av sommeren.

Vi har hatt en super dag her også. Nyyydelig vær! Har vært ute siden klokka elleve i formiddag, så nå var det litt godt å komme inn i stua igjen. Småen sovna før jeg hadde fått sunget ferdig nattasangen. De er skjønne de små, men Gud så godt det er når de har lagt seg for kvelden! :-)

Har litt lyst til å ta en øl eller tre, men de går vel rett i fletta siden jeg har tilbragt hele dagen i sola. Skitt samme, jeg går og henter en. Skål! :-)

Skrevet

Å jøss for en lang tråd.

*solbrent*

Akkurat nå er jeg hjemme fordi barnet sover og sånn. :) Men da du skrev dette innlegget var vi ute i sandkassen og lekte, og det har vi egentlig vært mesteparten av dagen i dag.

laguna1365380434
Skrevet

Åh, nå fikk jeg akutt løkkalengsel:-) Må prøve å rekke noen grillrunder der med øl attåt i løpet av sommeren.

Vi har hatt en super dag her også. Nyyydelig vær! Har vært ute siden klokka elleve i formiddag, så nå var det litt godt å komme inn i stua igjen. Småen sovna før jeg hadde fått sunget ferdig nattasangen. De er skjønne de små, men Gud så godt det er når de har lagt seg for kvelden! :-)

Har litt lyst til å ta en øl eller tre, men de går vel rett i fletta siden jeg har tilbragt hele dagen i sola. Skitt samme, jeg går og henter en. Skål! :-)

Skål til deg! :-) Hørtes jo slett ikke ut som noen dårlig dag det der! Men du får ta deg en løkka tur, det har faktisk vært helt supert her i da og i går..Jeg blir så blid av sånt!:-)

laguna1365380434
Skrevet

Å jøss for en lang tråd.

*solbrent*

Akkurat nå er jeg hjemme fordi barnet sover og sånn. :) Men da du skrev dette innlegget var vi ute i sandkassen og lekte, og det har vi egentlig vært mesteparten av dagen i dag.

Ja, lang ble den!

Hyggelig at du har hatt det fint i solen du også da..:-)

Men solbrent ja..! *au* Jeg pleier ikke å bli det engang, men skuldrene mine er ganske lyserøde nå, og det gjør ekstra vondt fordi jeg har sloss med katten på akurat samme stedet jeg er mest brent.

I morgen må det bli faktor!

Skrevet

I dag har vi vært i 1-årsdag. Og hadde en strålende flott dag, ute nesten hele tida.

Nå er jeg den eneste som er oppe - kjeder meg litt.

Gjest trultemor26
Skrevet

Vi flytta i dag, så jeg har vært ganske optatt. I kveld har vi invitert noen venner på grillings (måtte da dra og kjøpe gassgrill først) og nå sitter vi og spiller poker av alle ting. Jeg har gått ut og sitter her med laptop på fanget mens de andre spiller.

Snuppa sover på eget rom for aller første gang, og til nå har det gått strålende, men det spørs åssen det går når hun pleier å våkne rundt klokka 3 og i morra tidlig og sånn..

Gjest AveM
Skrevet

Vi flytta i dag, så jeg har vært ganske optatt. I kveld har vi invitert noen venner på grillings (måtte da dra og kjøpe gassgrill først) og nå sitter vi og spiller poker av alle ting. Jeg har gått ut og sitter her med laptop på fanget mens de andre spiller.

Snuppa sover på eget rom for aller første gang, og til nå har det gått strålende, men det spørs åssen det går når hun pleier å våkne rundt klokka 3 og i morra tidlig og sånn..

Heldige dere som har fått soverommet for dere selv :)

Har hun begynt å bable mye nå? Min tulle sover så godt mellom øktene nå som vi er så mye ute. Det er mange inntrykk å fordøye i løpet av dagen.

Skrevet

Jeg var hjemme fram til kl 17. Da ordna vi i hagen, spylte terrassen og fikk satt fram hagemøbler og grillen. Så ble det soling.

Kl 17 dro vi til ei venninne som fyller år i dag, og fikk både taco, kaker og kaffe. Minstejenta ble igjen der på overnatting, og vi andre dro hjem i halv elleve-tida. Nå sitter jeg her og koser meg med hvitvin (hvitvinsesongen min begynner i mai - da er det pause fra rødvinen fram til september).

Skrevet

Jeg var hjemme i dag fordi jeg hadde planer om å få lest en masse til eksamen.... Øhh.... Jeg gikk en liten tur ut og kjøpte lørdagsgodt da, og klarte å låse meg ute...

Skrevet

Det pøsregnet her jeg bor. Blant annet derfor var _jeg_ hjemme.

Skrevet

Vi var ikke hjemme i alle fall - vi holdt konfirmasjon for den mellomste - i fantastisk flott vær - kaffen tok vi ute - det var 22 grader i skyggen.

Hvem skulle trodd det når den siste snøen smeltet i gården vår for bare noen dager siden.

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal snart på jobb... Og så holder jeg meg inne pga at det er så mye bjørkepollen ute! Så for meg hadde det vært fint med regn, men det er altså strålende sol! :D

Skrevet

Jeg skal ut og nyte sola og varmen om noen minutter. Har akkurat våknet etter nattevakt...

Ha en strålende dag!

:-D

laguna1365380434
Skrevet

Vi var ikke hjemme i alle fall - vi holdt konfirmasjon for den mellomste - i fantastisk flott vær - kaffen tok vi ute - det var 22 grader i skyggen.

Hvem skulle trodd det når den siste snøen smeltet i gården vår for bare noen dager siden.

Høprtes hyggelig ut! :-)

Ja tenk, her gikk det fra vinter til sommer på nesten null tid..Men det fotjente vi sannelig!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal snart på jobb... Og så holder jeg meg inne pga at det er så mye bjørkepollen ute! Så for meg hadde det vært fint med regn, men det er altså strålende sol! :D

Å så kjipt! Massevis med ønsker om god bedring!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal ut og nyte sola og varmen om noen minutter. Har akkurat våknet etter nattevakt...

Ha en strålende dag!

:-D

Lige måde! :-) Nyt dagen!

Gjest ervin griselabb
Skrevet

Høprtes hyggelig ut! :-)

Ja tenk, her gikk det fra vinter til sommer på nesten null tid..Men det fotjente vi sannelig!

Jeg har surra i hele vinter. Mener bestemt at det (også) var sommer sist jeg var ute på terassen.

hare1365380455
Skrevet

Å så kjipt! Massevis med ønsker om god bedring!

Takk! *snufs*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...