Gå til innhold

Hvorfor er DU hjemme på denne..

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Heldige dere som har fått soverommet for dere selv :)

Har hun begynt å bable mye nå? Min tulle sover så godt mellom øktene nå som vi er så mye ute. Det er mange inntrykk å fordøye i løpet av dagen.

Ja, her bables det. "daddada" "papapa""nanana" "mammammma" av og til også "mamma" synes jeg.

Det har vært en kjedelig uke for henne stakkars. Vi ha pussa opp og flytta inn så da har det blitt mye stille-sitting på henne. Farlig å ha henne "løs" her nå også siden vi på langt nær ikke har kommet noe i orden ennå. Men rommet hennes er sikra så der kan hun drive på så mye hun orker, men det er jo selvfølgelig ikke noe kult da, spesielt med den grinda som er satt opp i døråpningen.

Første natt på eget rom gikk over all forventning. Hun sov fra halv 9 til halv 9. Jeg våkna jo halv åtte da og bare lå og venta på at hun skulle våkne, så til slutt gikk jeg inn til henne for å se om det var noe liv der, og hun halvsov. Tenke seg til da.. sikkert deilig for henne å ikke bli forstyrra av noe. Andre natta, natt til i dag gikk ikke fullt så bra, men hun ble syk i natt, spøy i senga og greier da, og hadde nesten 40 i feber utover dagen i dag. Stakkars liten da. Hun har ikke kasta opp mer enn den i senga så jeg tror ikke det er spysyken, men jeg mistenker at det er tenner siden hun har fått noen tydelige hvite kuler oppe nå. Ser ut som hun får oppe før nede.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• Hatsumomo

3

• EllaJo

3

• Mary Poppins

2

Skrevet

Ja, her bables det. "daddada" "papapa""nanana" "mammammma" av og til også "mamma" synes jeg.

Det har vært en kjedelig uke for henne stakkars. Vi ha pussa opp og flytta inn så da har det blitt mye stille-sitting på henne. Farlig å ha henne "løs" her nå også siden vi på langt nær ikke har kommet noe i orden ennå. Men rommet hennes er sikra så der kan hun drive på så mye hun orker, men det er jo selvfølgelig ikke noe kult da, spesielt med den grinda som er satt opp i døråpningen.

Første natt på eget rom gikk over all forventning. Hun sov fra halv 9 til halv 9. Jeg våkna jo halv åtte da og bare lå og venta på at hun skulle våkne, så til slutt gikk jeg inn til henne for å se om det var noe liv der, og hun halvsov. Tenke seg til da.. sikkert deilig for henne å ikke bli forstyrra av noe. Andre natta, natt til i dag gikk ikke fullt så bra, men hun ble syk i natt, spøy i senga og greier da, og hadde nesten 40 i feber utover dagen i dag. Stakkars liten da. Hun har ikke kasta opp mer enn den i senga så jeg tror ikke det er spysyken, men jeg mistenker at det er tenner siden hun har fått noen tydelige hvite kuler oppe nå. Ser ut som hun får oppe før nede.

Ikke rart om hun sov dårlig når hun var syk. Uff. Stakkars liten. Går det bedre med henne nå? Min hadde oppkast for et par mnd siden. Hun mistet matlysten fullstendig, det var bare pupp hun ville ha.

Hun fikk en tann nede da hun var 8 mnd, så gikk det vel nesten en mnd før tanna atmed kom. Jeg ser ingen antydning til flere tenner. Sønnen min fikk første tann da han var 11 mnd, hun på 3 år fikk da hun var 6 mnd, så det er jaggu meg forskjell. Hun eldste gikk med en tann nede i 2 mnd før hjørnetennene oppe kom. Da så hun ut som dracula ;) Hun var også 8 mnd da den første kom.

Det bables mye her også. Det går stort sett i mamma, pappa, bappa, vavva og hæ. Hun har også begynt å si "mamma" i en sukkersøt og spørrende tone.

Her er det også ofte mye snekring, så da er det om å gjøre og holde klåfingrene unna. Husker da hun på 3 var baby. Hun var så nysgjerrig da pappaen holdt på med noe inn i et skap helt ved gulvet. Hun tok tak i håret hans, dro hodet hans ut før hun selv presset seg inn i skapet ;)

Når begynte din jente å krabbe? Min åler seg fremdeles. Hun trener fortsatt på å reise seg opp, spaserer bare ett og to steg fram og tilbake, sånn omtrent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...