Gå til innhold

husker dere biip.no?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

For litt siden var det mange av oss som fikk en fellesmail (reklame) om at noen hadde sjekket om vi var blokkert fra deres msn, eller noe i den duren. Biip.no var nettsiden.

thttp://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115567

Dette er virkelig en smakløs nettside, håper den blir lagt ned!!

Videoannonse
Annonse
Gjest blakk&syk
Skrevet

Får ikke frem linken din!

kom frem nå når jeg tok vekk den ekstra t´n! :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Uff, nå går de virkelig over streken!

Takk for tipset. Jeg får ta en prat med barna mine om siden og forhøre meg om de har fått mail de også. Uansett skal jeg advare dem mot å sjekke om de er blokkert!

Gjest batteri
Skrevet

hva var det som stod i den vg linken su la ved?? fikk ikke siden fram..jeg sjekket om jeg var blitt blokka på msn via biip.no...hvorfor hadde de gått over streken, noe jeg ikke har fått med meg!? =)

Mary Poppins
Skrevet

hva var det som stod i den vg linken su la ved?? fikk ikke siden fram..jeg sjekket om jeg var blitt blokka på msn via biip.no...hvorfor hadde de gått over streken, noe jeg ikke har fått med meg!? =)

De hadde gått over streken fordi barn ble oppfordret på nettsiden til å sjekke om de var blokket eller slettet, og dette kunne føre til psykiske problemer for barn som oppdaget at de var slettet/blokket av andre medelever. Det kunne også føre til mobbing osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...