Gå til innhold

Hvor er handsfreesettet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Handsfree-settet mitt har vært borte en uke nå. Sist jeg husker hadde jeg det liggende i en treningsbag, men jeg brukte det ikke på trening, så antagelig ble det ikke borte der. Jeg har funnet mye rart i kjøleskap, fryser og kommodeskuffer før, så jeg har lett der.

Og det er ikke i bagen, sammen med treningsklærne, i ryggsekken, jakkelommer eller på hylla i gangen.

Så, kloke dolere: Hvor kan det ha gjemt seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest ervin griselabb
Skrevet

I øverste skuffa på nattbordet, ved siden av dildoen.

Gjest Calóni
Skrevet

I øverste skuffa på nattbordet, ved siden av dildoen.

Nei, der lå den ikke! Which reminds me,- hvor pokker er dildoen min?

Skrevet

Nei, der lå den ikke! Which reminds me,- hvor pokker er dildoen min?

Jeg kan godt sende snuppa mi for å lete, for hun fant nemlig min her om dagen.

Gjest Calóni
Skrevet

Flott! Norgespakke, eller? Blir nok billigst :D

Gjest Calóni
Skrevet

Oh, du svarte på -det- innlegget, ja *humre* Tenkte du mente på handsfree, jeg :P

Skrevet

Oh, du svarte på -det- innlegget, ja *humre* Tenkte du mente på handsfree, jeg :P

Hehe... ;)

laguna1365380434
Skrevet

Falt ut av bagen i bilen? I vaskemaskinen? Har du dyr? Sjekk i såfall under bord og sånne steder. Kattene mine stjeler stadig småting og prøver å legge dem til siden til en regnværsdag under nattbordet og cdhylla og sånne steder..;-)

Gjest Calóni
Skrevet

Falt ut av bagen i bilen? I vaskemaskinen? Har du dyr? Sjekk i såfall under bord og sånne steder. Kattene mine stjeler stadig småting og prøver å legge dem til siden til en regnværsdag under nattbordet og cdhylla og sånne steder..;-)

Ikke i vaskemaskinen, og ingen andre dyr enn hybelkaniner. Har undersøkt dem, men ingen av dem ser ut til å ha spist den.

Den ligger ikke i bilen (jeg har ikke lett grundig i hver eneste sprekk, though).

Den er iallfall ikke blitt levert inn i resepsjonen på idrettsbygget, for jeg satt selv i resepsjonen en kveld tidligere i denne uka, og så igjennom tingene som folk hadde glemt igjen.

Sånne der handsfreesett er sikkert dyre, og den dagen jeg finner ut at jeg må kjøpe et nytt, så skal jeg love deg jeg finner det rett etterpå *mumle*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det ligger i jakkelomma på den varme vinterjakka som du har hengt bort.

Gjest Calóni
Skrevet

Det ligger i jakkelomma på den varme vinterjakka som du har hengt bort.

Der har jeg lett! Jeg har bare brukt en tykk jakke de siste ukene, og den brukte jeg den dagen også. Alle lommer er gjennomsøkte...

laguna1365380434
Skrevet

Ikke i vaskemaskinen, og ingen andre dyr enn hybelkaniner. Har undersøkt dem, men ingen av dem ser ut til å ha spist den.

Den ligger ikke i bilen (jeg har ikke lett grundig i hver eneste sprekk, though).

Den er iallfall ikke blitt levert inn i resepsjonen på idrettsbygget, for jeg satt selv i resepsjonen en kveld tidligere i denne uka, og så igjennom tingene som folk hadde glemt igjen.

Sånne der handsfreesett er sikkert dyre, og den dagen jeg finner ut at jeg må kjøpe et nytt, så skal jeg love deg jeg finner det rett etterpå *mumle*

Ja sånn er det alltid, når man går til det skritt å erstatte noe dyrt en har mistet finner man originalen igjen. Surt men sant! ;-)

Og når hybelkaninen ikke har spist det, da vet jeg sannelig ikke..Lykke til med videre leting!

Skrevet

Hva slags handsfree er det snakk om?

Jeg fikk ødelagt min, det var en sånn øreplugg/ledning som fulgte med til telefonen. Mista den ut av lomma, og så ble den overkjørt av en bil før den ble funnet...

Jeg hadde litt lyst på en bluetooth handsfree sak, så jeg kjøpte en rimelig en fra Nokia til 400 kr. Selv om telefonen min er en SE K750, så funket altså en annen bluetooth-handsfree.

Uoriginale (?) handsfree øreplugg/ledning til min telefon hadde bare kostet kr 150 om jeg ville hatt en mono-variant. Husker ikke hva prisen var på en stereo (lik den jeg hadde fått ødelagt).

Men du kan jo sjekke på komplett.no, mpx.no og siba.no (jeg kjøpte min på sistnevnte, dvs ikke på nettet men i en Siba-butikk).

Gjest Calóni
Skrevet

Hva slags handsfree er det snakk om?

Jeg fikk ødelagt min, det var en sånn øreplugg/ledning som fulgte med til telefonen. Mista den ut av lomma, og så ble den overkjørt av en bil før den ble funnet...

Jeg hadde litt lyst på en bluetooth handsfree sak, så jeg kjøpte en rimelig en fra Nokia til 400 kr. Selv om telefonen min er en SE K750, så funket altså en annen bluetooth-handsfree.

Uoriginale (?) handsfree øreplugg/ledning til min telefon hadde bare kostet kr 150 om jeg ville hatt en mono-variant. Husker ikke hva prisen var på en stereo (lik den jeg hadde fått ødelagt).

Men du kan jo sjekke på komplett.no, mpx.no og siba.no (jeg kjøpte min på sistnevnte, dvs ikke på nettet men i en Siba-butikk).

Det er handsfree til Sony Ericsson w800i. Tror faktisk du var en av de som anbefalte meg telefonen da jeg spurte om råd her :)

Så headsettet er litt viktig, at det er bra og sånt, siden det er en walkmantelefon, og jeg bruker den en del til musikk. Dessuten likte jeg veldig godt akkurat det headsettet som har litt mer sånne øre-"propper", som sitter fast bedre enn andre øreplugger, for de detter ut med en gang hos meg..

Jeg får vel krype til korset og sjekke på de nettstedene du nevnte..men som sagt,- det dukker nok opp samme dagen som jeg kjøper det *mumle*

Gjest Calóni
Skrevet

Ja sånn er det alltid, når man går til det skritt å erstatte noe dyrt en har mistet finner man originalen igjen. Surt men sant! ;-)

Og når hybelkaninen ikke har spist det, da vet jeg sannelig ikke..Lykke til med videre leting!

Jo, takktakk :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Der har jeg lett! Jeg har bare brukt en tykk jakke de siste ukene, og den brukte jeg den dagen også. Alle lommer er gjennomsøkte...

Jeg etterlyste en biblioteksbok her på dol en gang. Etter at jeg hadde lett huset rundt på forslag fra dolere, så fikk jeg følgende gullkorn fra morsan: slutt å lete etter den, så dukker den opp. Og faktisk, en uke etterpå viste det seg at den lå i sidelomma på på bagen jeg jeg brukte til min sønns treningsutstyr...

Så forsvunne ting dukker opp igjen, også om du lar være å kjøpe nytt. Cluet er bare å lure tingen ved å ignorere den ;-)

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg etterlyste en biblioteksbok her på dol en gang. Etter at jeg hadde lett huset rundt på forslag fra dolere, så fikk jeg følgende gullkorn fra morsan: slutt å lete etter den, så dukker den opp. Og faktisk, en uke etterpå viste det seg at den lå i sidelomma på på bagen jeg jeg brukte til min sønns treningsutstyr...

Så forsvunne ting dukker opp igjen, også om du lar være å kjøpe nytt. Cluet er bare å lure tingen ved å ignorere den ;-)

Jammen jeg ignorerte den de første to-tre dagene, for jeg merka ikke at den var borte. Og det hjalp jo -ikke-. Og nå som været har blitt så fint at jeg vil sykle og gå masse ute, så savner jeg jo handsfreen sånn...:( Har to andre mp3spillere da, så det er ikke akkurat synd på meg, men jeg vil ha den fordet!! :P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jammen jeg ignorerte den de første to-tre dagene, for jeg merka ikke at den var borte. Og det hjalp jo -ikke-. Og nå som været har blitt så fint at jeg vil sykle og gå masse ute, så savner jeg jo handsfreen sånn...:( Har to andre mp3spillere da, så det er ikke akkurat synd på meg, men jeg vil ha den fordet!! :P

Den første ignoreringen hjalp ikke, fordi du ikke hadde lett!

Handsfreen må først få føle seg veldig betydningsfyll mens du leter og beklager deg.

Det er etter at den begynner å savne oppmersomheten at den begynner å frykte at den ikke er så "importen" likevel.

Deretter dukker den opp igjen.

Men bare for å være grei, så kan jeg tipse deg om å titte i bokhylla. Det ligger oppå bøkene helt til høyre på midterste hylle.

Skrevet

I bunnen av paraply-bøtta? Under eller bak skohylla?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...