Dorthe Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Mitt havner stadig vekk under senga fordi jeg lader det opp på ei hylle der og det detter ned når jeg kommer borti ladeledningen. Har du sett under senga? Eller der du tømte bagen etter treninga? Nedi skittentøyskurven? 0 Siter
org Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hoss oss finner vi til stadighet bortkomne ting bak fryseren. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Når du har funnet det - kan du være så snill og si fra hvor? Jeg finner nemlig ikke mitt heller. Det hadde vært deilig om det kom til rette. 0 Siter
Maggi Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Det ligger her. Du kan komme og hente det når du vil.. ) 0 Siter
Sofline Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg fant nøklene mine jeg hadde "mistet" mange år etter i jakkelomma mi... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 I filteret på vaskemaskinen! Den ble med inn i maskinen da du vasket treningstøyet... (Har ikke lest de andre svarene da ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.