Gå til innhold

Uhøflighet, samfunnets svøpe.


Gjest adversary

Anbefalte innlegg

Gjest adversary

Jeg er sjokkert over hvor mange mennesker som er uhøflige, mobberaktige typer. Jeg har selv delvis vært det noen ganger i min ungdom. Men jeg synes spesielt at unge menn med muslimsk bakgrunn er en gjeng med "dyriske" drittsekker. Jeg har problem med å holde inne all agresjon jeg føler mot denne gruppen. Jeg holder på å miste nyansene. Jeg har mange mange dyptgående grunner til å mislike disse folkene. Og jeg har problemer med å holde hatet inne. Dette skremmer meg egentlig litt fordi jeg er egentlig en slik person som er litt unnskyld at jeg er til. Selv om jeg er en stor mann, som ikke hadde hatt noen problemer med en slåsskamp. Jeg er redd for å miste besinnelsen, å gå løs på noen av de jeg har snakket om i ren refleks. Er dette paranoia? Jeg mener ikke å være rasistisk, men for å forklare hvordan jeg føler det, så må jeg jo bruke de ordene jeg tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest orions

"Men jeg synes spesielt at unge menn med muslimsk bakgrunn er en gjeng med "dyriske" drittsekker"

RASEHATER, FACIST, NAZI, er det ikke det det heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men jeg synes spesielt at unge menn med muslimsk bakgrunn er en gjeng med "dyriske" drittsekker"

RASEHATER, FACIST, NAZI, er det ikke det det heter?

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nysgjerrig på hvorfor du reagerer så negativt på f.eks muslimer? Hva er det du reagerer så voldomt på, og hvorfor gjør du det?

Og hvorfor tror du at alle muslimer er like?

Er ikke muslimer individer på samme måte som ikke-muslimer?

Kan det tenkes at du reagerer veldig på en gruppe som du mener representerer noen egenskaper du selv må streve med å legge bånd på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...