Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Oalina
Skrevet

Spiller du SIMS 2? Det gjør jeg! Synes det er veldig artig å bygge stilige funkisboliger og fylle dem med siste skrik innen interiør-trener...

Weee

Videoannonse
Annonse
Gjest AveM
Skrevet

Datteren min kjøpte det spillet. Gubben ble helt fanget, satt og spilte det i flere timer :)

delphina1365380402
Skrevet

Jepp, og nå har vi fått den første tilleggspakken også. Datteren moin på 12 har vært hekta på SIMS fra det kom på markedet, og jeg synes også det er moro!

Gjest blame
Skrevet

Sims 2 er farlig vanedannende for meg :) I perioder kan jeg spille i altfor mange timer. Driver og laster ned ting andre har laget også. Koser meg stort med å bygge hus og lage hage :)

Skrevet

Jeg driver å kopierer Celebration, Disney byen, for tiden. Spiller masse i perioder!

Skrevet

Jeg og kjæresten spilte det sammen en periode for en stund siden(han styrte, og jeg var med og bestemte hva de skulle gjøre, og hva vi skulle bygge), men så fikk Sims-familien vår barn(tvillinger..) og da dabbet det litt av, Sims-foreldrene var bare slitne og misfornøyde hele tiden, og da var det ikke så moro for oss å spille lenger, så vi sendte barna på College(tilleggspakke) og sluttet å spille det spillet ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...