Gjest Oalina Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Spiller du SIMS 2? Det gjør jeg! Synes det er veldig artig å bygge stilige funkisboliger og fylle dem med siste skrik innen interiør-trener... Weee 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Datteren min kjøpte det spillet. Gubben ble helt fanget, satt og spilte det i flere timer 0 Siter
delphina1365380402 Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jepp, og nå har vi fått den første tilleggspakken også. Datteren moin på 12 har vært hekta på SIMS fra det kom på markedet, og jeg synes også det er moro! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Sims 2 er farlig vanedannende for meg I perioder kan jeg spille i altfor mange timer. Driver og laster ned ting andre har laget også. Koser meg stort med å bygge hus og lage hage 0 Siter
Yia Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg driver å kopierer Celebration, Disney byen, for tiden. Spiller masse i perioder! 0 Siter
zupernova Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg og kjæresten spilte det sammen en periode for en stund siden(han styrte, og jeg var med og bestemte hva de skulle gjøre, og hva vi skulle bygge), men så fikk Sims-familien vår barn(tvillinger..) og da dabbet det litt av, Sims-foreldrene var bare slitne og misfornøyde hele tiden, og da var det ikke så moro for oss å spille lenger, så vi sendte barna på College(tilleggspakke) og sluttet å spille det spillet ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.