Gå til innhold

fenytoin

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei

Jeg har tidligere skrevet til deg angående en mikroskopisk dose fenytoin som jeg går på av rent psykologiske grunner. Jeg bruker vel ca 5 -10 mg fenytoin daglig.

Har ikke hatt anfall på 25 år.

Etter råd fra deg skal jeg prøve å kutte ut den siste rest av fenytoin som jeg har gått på ihverfall 15 år.

Jeg blir jo litt engstelig for å gå ¨på en medisn som kroppen ikke trenger, men tror du det kan ha skadet meg på noen måte siden dosen er så liten. Jeg vet jeg er dum, men

den enchefalitt som jeg hadde for 25 år siden med 2 grand mal anfall har laget en angst i meg.

Håper du kan berolige meg med at det ikke har gjort noen skade den dosen jeg har gått på i alle disse årene. Det var nettopp oppe i media angående typer epelepsimedisin og hormonforstyrrelser. Var fenytoin ett av de midlene som kunne gi hormonforstyrrelser, og i såfall kan det være årsak til mine sjeldne menstruasjoner som kom etter at jeg fikk hypothyreose. Jeg fikk hypothyreose for 7 år siden. Jeg håper og tror at siden fenytoindosen er så liten så har det ingen ting å si.

Takknemlig for svar.

Kan fenytoin kombineres med Johannesurt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22949-fenytoin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...