Gå til innhold

bruk av blitszblank


kogas

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt som lurer på om det er noen som har erfaring med bruk av hårfjærnings kremen blitzblank på pungen og rundt "utstyret". Hvordan er det å bruke, tar det lang tid før håret vekser ut igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor spør du om det?

Er du blitt pålagt det av ei eller anna dame?

Opptre som en mann, da gutt! Du vil vel ikke se ut som en guttunge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du om det?

Er du blitt pålagt det av ei eller anna dame?

Opptre som en mann, da gutt! Du vil vel ikke se ut som en guttunge?

Synest faktisk du skal holde deg til å svare han på det han spør om!

Dessverre har jeg selv ingen erfaring med dette middelet, men jeg antar at du vil få endel svar her, for det har vært omtalt mye her i sin tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv god erfaring med kremen både på meg selv og min mann, du smører tykt på og vandrer rundt i 10 15 20 min alt eter hvor myr hårvekst du har, ta med deg en vaskeklut i dusjen og spyl deg godt og skrubb forsiktig restene bort det er en herlig og god og hygenisk følelse. Bruk gjerne babyolje og smør deg godt inn med etterpå! For min del vokser det fort ut igjen ,men da holder jeg det vedlike med en ladyshave og det går utmerket fint! Lykke til med den hygeniske løsningen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest faktisk du skal holde deg til å svare han på det han spør om!

Dessverre har jeg selv ingen erfaring med dette middelet, men jeg antar at du vil få endel svar her, for det har vært omtalt mye her i sin tid!

HELT enig med deg! :)

*begynne å bli lei useriøse innlegg*

Skal selv på Kondomeriet for å kjøpe blitzblank, jeg! Både til meg og typen min!!!! :)) *glise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv god erfaring med kremen både på meg selv og min mann, du smører tykt på og vandrer rundt i 10 15 20 min alt eter hvor myr hårvekst du har, ta med deg en vaskeklut i dusjen og spyl deg godt og skrubb forsiktig restene bort det er en herlig og god og hygenisk følelse. Bruk gjerne babyolje og smør deg godt inn med etterpå! For min del vokser det fort ut igjen ,men da holder jeg det vedlike med en ladyshave og det går utmerket fint! Lykke til med den hygeniske løsningen !

Ja, Butte gav et fint og klart svar! :)

Jeg syns også, som Butte, at hårene vokser meget raskt ut igjen, men i motsetning til bruk av høvel, hverken klør eller svir det. Syns kremen funker meget fint, jeg:)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kasavubu

HELT enig med deg! :)

*begynne å bli lei useriøse innlegg*

Skal selv på Kondomeriet for å kjøpe blitzblank, jeg! Både til meg og typen min!!!! :)) *glise*

Uimotståelig deilig! Kan suge og slikke så mye du orker uten å få kjeften full av ekle hår! Det er nemlig ikke bare mannfolk som liker glattbarberte kjønnsorganer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Uimotståelig deilig! Kan suge og slikke så mye du orker uten å få kjeften full av ekle hår! Det er nemlig ikke bare mannfolk som liker glattbarberte kjønnsorganer

Det må være behagelig å slikke en glattbarbert pung. Det er jeg helt enig i. Og glem ikke det vitigste, at de fleste gutter og menn elsker å få stelt med pungen, men på en nennsom måte. Ikke klem for hardt på stenene.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...