Gå til innhold

Noen tips til hvordan jeg kan lage et ekstra hull i beltet?

Anbefalte innlegg

Gjest belte som ramler av
Skrevet

Har gått ned noen kilo i vekt, og holder på miste beltet.

Jeg lurer på hvordan jeg kan lage et ekstra hull i beltet uten å ødelegge det.

har dere noen tips?

Skrevet

En beltehulltang. :)

problemet er at jeg ikke har noe sånt. Så jeg leter etter andre måter å gjøre det på.

Gjest AveM
Skrevet

Hvis du har en drill kan du lage hull med den, men da er det lurt å ha ei fjøl under.

Skrevet

Hammer og spiker.

Takk:)

Har det tilgjengelig så det kan gå ann

Skrevet

Takk:)

Har det tilgjengelig så det kan gå ann

Bare hyggelig!

:)

Skrevet

Som sagt under her: hammer og spiker er effektivt.

Skrevet

Hammer og spiker.

Problemet med hammer og spiker er at du ikke tar bort lærbiten der hullet blir, men sprenger istykker læret, det går mye fortere i stykker da enn om man bruker hulltang. Men nå hadde jo ikke innsender hulltang så...

Skrevet

jøsses hva fok IKKE veit!

Det eneste som ikke ødelegger beltet er jo hulltang da, både syl og spiker lager hull, men de fjerner ikke "lærlappen" der hullet er og beltet vil sprekke ganske fort. Ikke blir det pent heller.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

jøsses hva fok IKKE veit!

Ja, ikke sant? De vet ikke en gang at det heter *folk*!

:-P

Skrevet

Gå innom en skomaker og få det gjort. Er gjort på sekunder, og jeg regner med det er gratis. Vi tar iallefall ikke noe for det på Mister Minit i Stavanger :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...