Gjest belte som ramler av Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Har gått ned noen kilo i vekt, og holder på miste beltet. Jeg lurer på hvordan jeg kan lage et ekstra hull i beltet uten å ødelegge det. har dere noen tips? 0 Siter
Gjest belte som ramler av Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 En beltehulltang. problemet er at jeg ikke har noe sånt. Så jeg leter etter andre måter å gjøre det på. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hvis du har en drill kan du lage hull med den, men da er det lurt å ha ei fjøl under. 0 Siter
Gjest belte som ramler av Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hammer og spiker. Takk:) Har det tilgjengelig så det kan gå ann 0 Siter
Idéfix Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Takk:) Har det tilgjengelig så det kan gå ann Bare hyggelig! 0 Siter
Sofline Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Som sagt under her: hammer og spiker er effektivt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Hammer og spiker. Problemet med hammer og spiker er at du ikke tar bort lærbiten der hullet blir, men sprenger istykker læret, det går mye fortere i stykker da enn om man bruker hulltang. Men nå hadde jo ikke innsender hulltang så... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 jøsses hva fok IKKE veit! Det eneste som ikke ødelegger beltet er jo hulltang da, både syl og spiker lager hull, men de fjerner ikke "lærlappen" der hullet er og beltet vil sprekke ganske fort. Ikke blir det pent heller. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 jøsses hva fok IKKE veit! Ja, ikke sant? De vet ikke en gang at det heter *folk*! :-P 0 Siter
Lucretia Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Gå innom en skomaker og få det gjort. Er gjort på sekunder, og jeg regner med det er gratis. Vi tar iallefall ikke noe for det på Mister Minit i Stavanger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.