Gå til innhold

Hva er verst: å bli blokkert fra MSN eller fjernet?

Anbefalte innlegg

Gjest Elizbeth
Skrevet

Jeg personlig synes det er verst hvis noen fjerner meg fra MSN-lista. Om de blokkerer meg for en dag så tar jeg meg ikke så nær av det. Tenker at de kanskje har for mange på lista si, og at det er en måte å organisere MSN-praten på. At det ikke ligger noe spesielt bak det.

Tar dere det personlig hvis dere finner ut at dere er blokkert?

Videoannonse
Annonse
Gjest MSN blokk
Skrevet

Ja, jeg tror jeg hadde tatt det litt personlig dersom jeg hadde blitt fjernet/blokkert fra MSN lista..

Hvordan er det man sjekker det?? Sjekket en gang, men hadde vært greit og sjekket en gang til nå...

Skrevet

har vel ikke noe med blokkering og gjøre.... noen dager ønsker man kontakt med spesielle på msn, det burde alle tåle om ikke så vil jeg si de har et problem:-)

Gjest F**k it
Skrevet

Særlig hvis det er forloveden din som er utro bak ryggen din som gjør det

Skrevet

Blokkering og fjerning erl ike sårende for en stakkar.

Men jeg forstår at min eks-svoger har blokkert meg, noe jeg tror han har gjort. jeg har i alle fall blokkert ham (som den eneste ever - men det skulle bare mangle, den dusten.)

Gjest etterforskeren
Skrevet

Ja, jeg tror jeg hadde tatt det litt personlig dersom jeg hadde blitt fjernet/blokkert fra MSN lista..

Hvordan er det man sjekker det?? Sjekket en gang, men hadde vært greit og sjekket en gang til nå...

http://msn.blocked.nl/

Skrevet

Temmelig patetisk å være opptatt av det i det hele tatt, vel?

Om man er opptatt av det etter å ha gått ut av ungdomsskolen er jeg helt enig med deg i at det er patetisk.

Skrevet

Jeg har blokket mange fra min - for jeg er dårlig på å føre mange samtaler om gangen - så jeg har bare den nærmeste familien - og så har jeg noen får på flisa-mailen. Det er kun av praktiske hensyn - det er ikke gøy å bare kunne svare ja og ha.Jeg vil snakke med en eller to - toppen fire stykk om gangen - og mange ganger går vi da inn i samme chatterom - pappa, søster, bror og jeg f.eks.

Ellers snakker jeg med enkelte DOL'ere når det passer seg sånn.

'

Før hadde jeg mange - kolleger og perifere folk - gidder ikke lenger.

Gjest betherthan
Skrevet

Jeg bryr meg ikke. Hvis det er noen på lista mi som ikke har vært logget på på mange måneder, så regner jeg med at dem har slutte å være på msn, blokkert meg eller slettet meg. da fjerner jeg automatisk vedkommende fra lista. Ikke vits å ha folk man ikek prater med der.

men hvis jeg på noe merksnodigvis skulle få vite at noen har blokkert meg, så hadde jeg ikke blitt lei meg. hadde vel tenkt en tanke eller to, men bryr meg ikke.

Gjest Calóni
Skrevet

Det å fjerne noen er jo en måte å rydde opp i lista si på. Det er noen kontakter som jeg har fjernet, men ikke blokkert, slik at de fortsatt kan prate til meg om de finner det for godt, men siden vi prater såpass sjelden gidder jeg ikke ha dem på lista.

Det er en del jeg har blokkert også, av forskjellige grunner.

Jeg regner med at jeg er blokkert av enkelte, for plutselig så ser jeg dem aldri på msn mer, og det er jo litt pussig. Dersom det er folk jeg ikke så ofte prater med, så bryr jeg meg ikke. Men om jeg skulle bli permanent blokkert av noen jeg kjenner godt/prater veldig mye med, så ville jeg iallfall syntes at det hadde vært veldig pussig, og undersøkt saken.

Skrevet

Å bli blokkert må vel være greit nok - det er vel dager man ikke har mulighet til å prate med så masse folk. Og om jeg blir sletta fra MSN-lista til noen så er det vel fordi jeg knapt prater med de, og da er det helt greit også :)

Skrevet

Å bli blokkert må vel være greit nok - det er vel dager man ikke har mulighet til å prate med så masse folk. Og om jeg blir sletta fra MSN-lista til noen så er det vel fordi jeg knapt prater med de, og da er det helt greit også :)

Signerer på den.

Gjest andolf
Skrevet

Signerer på den.

Når skal jeg få se deg på msn?

Skrevet

Når skal jeg få se deg på msn?

Det blir nok ikke med det første. Jeg ble så stressa av å holde på å blokkere og ignorere alle hver gang jeg bare skulle logge på for å snakke noen ord med en bestemt person, at jeg avinnstallerte hele skiten. Svake mennesker. Du vet;-)

Gjest andolf
Skrevet

Det blir nok ikke med det første. Jeg ble så stressa av å holde på å blokkere og ignorere alle hver gang jeg bare skulle logge på for å snakke noen ord med en bestemt person, at jeg avinnstallerte hele skiten. Svake mennesker. Du vet;-)

Javel, da får jeg nøye meg med Carola inntil videre:-(

Skrevet

Javel, da får jeg nøye meg med Carola inntil videre:-(

Hvis hun har på seg Botoxtoppen holder du helt sikkert ut, min venn:-)

Gjest andolf
Skrevet

Hvis hun har på seg Botoxtoppen holder du helt sikkert ut, min venn:-)

Tja, kunne sikkert godt tenkt meg å se deg også i en sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...