Gjest Violsa Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 I dag fikk jeg sterk advarsel. Man inisuerer ikke at profeten muhammed var pedofil selv om han giftet seg med en niåring. jaja , nå har jeg opplevd det også. posting under the influence er ikke bra altså 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hvem var det som ga deg en advarsel?? jeg diskuterer på et islamsk forum. Egentlig har jeg veldig sterke meninger om det. og der må man være ekstremt forsiktig hentydet bare om at muhammed var pedofil siden han giftet seg med en niåring 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 jeg diskuterer på et islamsk forum. Egentlig har jeg veldig sterke meninger om det. og der må man være ekstremt forsiktig hentydet bare om at muhammed var pedofil siden han giftet seg med en niåring Jeg vet hva jeg tenker nåe du sier det med 9 åringen, menn de har vel andre forklaringer. Var det på islam@no? 0 Siter
Gjest de tåler ikke sannheten nei Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Nei, sånt sier man selvfølgelig ikke. Ingen muslimer (eller PK'ere) tåler å høre sannheten om den de beundrer så voldsomt. Kom deg heller inn på Veggavisen hos Nettavisen, der vil du ikke føle deg alene. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jeg vet hva jeg tenker nåe du sier det med 9 åringen, menn de har vel andre forklaringer. Var det på islam@no? Andre forklaringer har de nok ikke. Andre _bortforklaringer_, trusler om vold og drap hvis man fornærmer profeten - uansett hvor sant det man sier er, det har de nok av :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest Rikter Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Andre forklaringer har de nok ikke. Andre _bortforklaringer_, trusler om vold og drap hvis man fornærmer profeten - uansett hvor sant det man sier er, det har de nok av :-) ".............................................." Hvorfor er det så mange som etterlikner vioolas nick nå? 0 Siter
Gjest trond-h Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 jeg diskuterer på et islamsk forum. Egentlig har jeg veldig sterke meninger om det. og der må man være ekstremt forsiktig hentydet bare om at muhammed var pedofil siden han giftet seg med en niåring Man kan vel ikke gjøre unntak i definisjonen på pedofili kun for Muhammed. Aishah var 6 år da Muhammed ble trolovet med henne, og 9 år da ekteskapet med Muhammed ble inngått ca. år 623. De holdt sammen til Muhammed døde år 632. Muhammed var monogam med den første kona. Etter hennes død ble han polygam. Zaynab var Muhammeds kusine på morssiden og først gift med sønnen hans. Men Muhammed tok Zaynab fra sønnen sin og og gjorde henne til sin åttende kone ! Muhammed hevdet at menn skulle gi koner juling selv om det var siste utvei ti å få vilje sin. Kan kan man bare undres på hvor mange voldtekter som gjennom årene er begått med Muhammed som inspirasjonskilde. Faller kona fra islam, kan hun drepes. I islam har kvinner ikke rett til skilsmisse. Muhammed begikk veldig mange ran og grusomheter. Førte kriger og ble inspirasjonskilde til mange kriger etter sin død og til terrorisme i vår tid. Ingenting av dette var gjort i selvforsvar eller for å berge befolkningsgrupper fra utslettelse. I følge Muhammed var det en god guddom som inspirerte til dette. Hvor blind kan man bli for å ikke skjønne hva islam egentlig er ? Violsa, du har ingenting å skamme deg over. Fortsett som før, men skill sak og person. Det kan jo være noen reflekterer over sannheten. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Hvorfor er det så mange som etterlikner vioolas nick nå? Det får du spørre de som etterlikner nicket om. ".............................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jada. En niåring. Det har inspirert og legitimert mange pedofile arabere til det vi her i denne verden kaller overgrep mot mindreårige, i århundrer. I det korrekte Norge skal man holde kjeft om alt som kan støte andre enn etniske nordmenn og medlemmer av FRP. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hvorfor er det så mange som etterlikner vioolas nick nå? nicket vioola i mange varianter er reservert. nå har jeg selv reservert violsa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.