Gå til innhold

Depresjon


mohd

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt medisinen Cipralex i 9 måneder, og har nettopp avlsuttet dette. Bruken av denne medisinen gjorde at jeg fikk sove bedre om nettene, og nok heller ikke havnet i de like store depresjonene/nedstemte situasjonene som for ett år siden.Jeg sliter likevel med en indre tomhetsfølelse. Jeg føler meg sliten og lei, og har mange tanker i hodet som jeg ikke klarer å formidle videre til legen min, selv om jeg har tillit til han og er fornøyd med fastlegen min. Det er i de periodene hvor jeg føler verden raser sammen og jeg føler meg tom innvendig, at jeg blir nedstemt. Da blir maten det som fyller opp og får meg til å glemme og trøster. Samtidig er jeg nå mektig lei av å skulle gå enda en sommer i møte som feit og overvektig. - Jeg veier 90 kg og er bare 168 høy (hadde trivselsvekt for 15 år siden. Den var da 58 kg). Jeg prøver å trene av og til, og begynner alltid med nytt og friskt mot. Nå føler jeg at jeg mislykkes i alt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Har bare lyst i være for meg selv, slippe å gå ut og møte andre, prøve å få energi. Jeg vet man får energi av å trene og leve sunt, men etter lange dager på jobb og mas og forventninger fra nærmeste familie, orker jeg ikke mer rett og slett. Livet føles nå helt meningsløst og tomt. Jeg føler ingen egentlig bryr seg, og jeg er sliten av å prøve å være så positiv hele tiden. Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...