willow Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jeg har en tekst med en del fotnoter. De fleste oppfører seg som de skal, bortsett fra en. Denne lille fotnoten på fire linjer insisterer på å fordele seg over to sider. To linjer fordelt på to sider. Jeg har prøvd å sette noten sammen, jeg har prøvd å slette den og lage den på ny, men HVER gang insisterer den på å gjøre dette. Jeg har fotnoter som er lengre enn den, så jeg skjønner ikke hvorfor akkurat den ene skal være så sær. Noen som vet hvordan jeg kan fikse den, så alt kommer på en side? 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Kanskje det ikke er mer igjen av siden, eller plassen som er satt av til fotnoter? 0 Siter
willow Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Kanskje det ikke er mer igjen av siden, eller plassen som er satt av til fotnoter? høh. kanskje det var det. fjernet en linje fra teksten fotnoten sto på, så hoppet hele fotnoten og samlet seg på den ene siden. weee 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.